اخبار بازی

مراحل ساخت بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope به پایان رسید

یوبی سافت در تازه‌ترین توئیت خود به صورت رسمی اعلام کرد مراحل ساخت بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope به پایان رسیده و این عنوان به اصطلاح گلد شده است. پیش نمایشی که برخی رسانه پس از تجربه بازی نگارش کرده‌اند امروز در وبسایت‌ها منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بدون شک یکی از ماندگارترین نمایش‌ها در رویداد E3 2017، بویژه برای طرفداران کنسول نینتندو سوییچ، معرفی بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle است. این عنوان تاکتیکی با سبک مبارزات نوبتی خیلی زود توانست مانند دیگر بازی‌های جهان ماریو جایگاه خود را میان طرفداران نینتندو پیدا کند و تبدیل به یکی دیگر از انحصاری‌های قدرتمند کنسول نینتندو سوییچ شود. طبیعی است در چنین شرایطی افراد زیادی خواهان ساخته شدن دنباله هستند و به همین دلیل نیز Mario + Rabbids Sparks of Hope یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۲ میلادی است. در فاصله کمتر از یک ماه تا عرضه این بازی، یوبی سافت خبر از اتمام فرآند تولید آن داد تا خیال طرفداران بابت عرضه بازی در زمان مقرر راحت شود.

یوبی سافت در تازه‌ترین توئیت خود به صورت رسمی اعلام کرد مراحل ساخت بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope به پایان رسیده و این عنوان به اصطلاح گلد شده است. این بدان معنا نیست که کار یوبی سافت میلان و یوبی سافت پاریس با این بازی تمام شده و ممکن است فایل رفع باگ‌ها و ایرادات فنی در قابل آپدیت روز عرضه یا مدتی پس از آن برای بازی منتشر شود. ناشر یک نسخه اولیه از بازی را در اختیار برخی رسانه معتبر قرار داده و قرار است اولین بازخوردها از تجربه این عنوان بزودی در وبسایت این رسانه‌ها منتشر شود.

نسخه جدید مجموعه Mario + Rabbids بیست و هشتم مهر ماه به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *