اخبار بازی

برگزاری مراسم The Game Awards 2022 با حضور طرفداران

با اعلام جف کیلی، مراسم 2022 The Game Awards با حضور طرفداران برگزار خواهد شد.

مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲، هفدهم آذرماه برگزار خواهد شد. مطابق معمول، این مراسم در سراسر جهان استریم خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت آنلاین به تماشای «گیم اواردز» امسال بپردازند. حالا با اعلام جف کیلی، مجری مشهور The Game Awards 2022، طرفداران می‌توانند در سالن تئاتر مایکروسافت واقع در شهر لوس آنجلس از نزدیک شاهد برگزاری این رویداد باشند.

پس The Game Awards یکی دیگر از رویدادهای مهم دنیای بازی‌های ویدیویی است که بالاخره پس از چند سال دوباره با حضور علاقه‌مندان در مراسم برگزار می‌شود. توکیو گیم شو ۲۰۲۲ رویداد دیگری بود که به لطف برگزاری آن، بعد از سه سال شاهد حضور طرفدارها در یک نمایشگاه مربوط‌به ویدیوگیم بودیم.

جف کیلی علاوه بر گیم اواردز، طی سال‌های اخیر رویدادهای سامر گیم فست و افتتاحیه گیمزکام را هم برگزار می‌کند. با این حال TGA همچنان از دو رویداد دیگر بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. به‌طور کلی مراسم The Game Awards مختص اعطای جوایز به بازی‌های ویدیویی در بخش‌های مختلف است. بااین‌حال در جریان این رویداد همواره شاهد نمایش و رونمایی از بازی‌های بزرگی بودیم. به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که امسال هم از یک یا چند بازی بزرگ در The Game Awards 2022 رونمایی شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *