اخبار بازی

انتشار کمپین رایگان Given Time بازی JETT: The Far Shore در اوایل ۲۰۲۳

بازی JETT: The Far Shore در اوایل سال ۲۰۲۳ و همزمان با انتشار نسخه‌ی استیم میزبان یک بخش داستانی رایگان با نام JETT: The Far Shore خواهد شد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی JETT: The Far Shore استودیو Superbrothers در اوایل سال ۲۰۲۳ میزبان کمپین رایگان جدیدی با نام Given Time خواهد شد. وقایع این بخش داستانی سه سال پس از حوادث بازی اصلی رخ می‌دهد که کاراکتر Mei در جست‌وجوی زمزمه‌های تازه به‌تنهایی در طبیعت سفر می‌کند.

کریگ دی. آدامز، یکی از خالقان بازی اکشن-ماجراجویی اکتشافی JETT: The Far Shore در بیانیه‌ی مطبوعاتی اظهار داشت که کمپین تازه بیشتر روی گشت‌وگذار آزادانه تمرکز دارد و بازیکن-محور است: «خرسندیم که کمپین دیگری از بازی JETT برای ارائه به بازیکن‌ها داریم. کمپین Given Time داستان کاراکتر Mei را ادامه می‌دهد و به پایان می‌رساند. این کمپین به مباحث کلیدی داستان خاتمه می‌دهد که عمدتا در انتهای The Far Shore به سرانجام نرسیده بودند».

اگر از سازوکار بقا و اکوسیستم بازی JETT: The Far Shore لذت بردید، کمپین رایگان Given Time استفاده‌ی بیشتری از آن‌ها خواهد کرد. این بازی که در سال ۲۰۲۱ برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر در بستر فروشگاه اپیک گیمز عرضه شد، به استیم نیز راه خواهد یافت. نسخه‌ی استیم درکنار کمپین تازه در اوایل سال ۲۰۲۳ از راه می‌رسند. نسخه‌ی دمو رایگان بازی نیز در تاریخ ۳ اکتبر (۱۱ مهر) در رویداد Steam Next Fest قابل تجربه است.

دانلود ویدیو از آپارات

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *