اخبار بازی

بسته الحاقی Resident Evil Village حدود 4 ساعت گیم‌پلی دارد

اعضای کپکام در تازه‌ترین مصاحبه خود درباره بسته الحاقی Resident Evil Village گفت و گو کردند. به گفته کارگردان بازی، Shadows of Rose نزدیک به چهار ساعت گیم پلی دارد که از این حیث به یکی از طولانی‌ترین بسته‌های الحاقی تاریخ مجموعه رزیدنت اویل تبدیل می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

پس از عرضه دو نسخه نه چندان رضایت بخش و محبوب ۵ و ۶، کپکام به بازتعریف هسته گیم‌پلی مجموعه وحشت بقای رزیدنت اویل در Resident Evil 7 نشان داد که بار دیگر راه موفقیت و کسب رضایت مخاطبان را یافته‌ است. هر چند نسخه هفتم از بسیاری از جوانب یک بازی کامل بود، اما ایرادات محسوس و ملموس را نیز با خود حمل می‌کرد که باید گفت بخش وسیعی از آن‌ها در Resident Evil Village حضور ندارند و همین مسئله این بازی را به یکی زا محبو‌ب‌ترین بازی‌های ژانر وحشت در چند سال اخیر بدل کرد. کمتر از یک ماه دیگر قرار است داستان خانواده وینترز با بسته الحاقی جدید بازی جمع بندی شود و هر چند مواردی مانند اضافه شدن محتوای جدید برای بخش محبوب Mercenaries و همچنین حالت سوم شخص برای بخش داستانی جالب توجه است، بدون شک بخش داستانی جدید که Shadows of Rose نام دارد، علت اصلی بسیاری از طرفداران برای تهیه DLC جدید است.

آقای کنتو کنوشیتا (Kento Kinoshita)، کارگردان رزیدنت اویل ویلج اخیرا با IGN ژاپن مصاحبه‌ای داشته و درباره بسته الحاقی Resident Evil Village بویژه بخش داستانی آن گفت و گو کرده است. به طور مشخص آقای کنوشیتا درباره مدت زمان Shadows of Rose و وسعت آن اطلاعاتی را با مخاطبان به اشتراک گذاشته‌ است. به گفته ایشان مدت زمان گیم‌پلی قسمت داستانی بسته الحاقی حدودا چهار ساعت است تا بدین ترتیب Shadows of Rose به یکی از طولانی‌ترین بسته‌های الحاقی تاریخ مجموعه رزیدنت اویل بدل شود.

بسته الحاقی Winters ششم آبان ماه برای پلتفرم‌های PS5 ،PS4 ،Xbox Series X/S ،Xbox One ،PC و گوکل استدیا عرضه می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *