اخبار بازی

افزایش احتمال عرضه DLC داستانی برای بازی Horizon Forbidden West

لنس ردیک، بازیگر نقش Sylens دربازی Horizon Forbidden West توییتی منتشر کرده است که برخی از مخاطب‌ها و رسانه‌ها آن را نشانه‌ای مبنی‌بر ساخت دی‌ال‌سی داستانی برای این اثر می‌دانند.

لَنس رِدیک که دربازی Horizon Forbidden West به‌ایفای نقش کاراکتر Sylens پرداخته بود، درتوییتی به‌شایعات ساخت یک بسته الحاقی برای این اثر دامن زده است. او ویدئویی کوتاه از خودش منتشر کرد که در آن نقاط موشن کپچر برای ضبط حالات چهره به‌صورتش متصل شده بودند و در آن نوشته بود: «سخت درحال کار… در یک جلسه برای هورایزن فوربیدن وست».

اکنون این توییت پاک شده است، اما خوشبختانه طرفدارها تصویری از آن را ذخیره کرده‌اند مشخص نیست که آیا ردیک باید این ویدئو را با هشتگ بالا منتشر می‌کرد یا خیر. اما باتوجه‌به حذف توییت محتمل است که او نباید از این هشتگ استفاده می‌کرد. زیرا حضور در جلسه موشن کپچر جدید برای یک بازی که چند ماه از عرضه‌ی آن می‌گذرد، قطعا باعث گمانه‌زنی‌های زیادی می‌شود.

توییت لنس ردیک و اشاره به گسترش‌دهنده Horizon Forbidden West

با درنظر گرفتن توییت می‌توان نتیجه گرفت که این جلسه موشن کپچر برای یک بسته گسترش‌دهنده‌ی اثر نا‌مبرده است. زیرا در توییت دقیقا از هشتگ نام بازی دوم مجموعه هورایزن استفاده شده است. با این حال هنوز احتمال دارد که ردیک مشغول کار روی پروژه دیگری در جهان مجموعه بازی Horizon استودیو گوریلا باشد.

بازی Horizon Forbidden West روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس گیمرها است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *