اخبار بازی

کار استودیو Jetpack Interactive روی بازی لایو-سرویس از یک مجموعه پرچمدار پلی استیشن

استودیو Jetpack Interactive اعلام کرد که برای توسعه‌ی اثری لایو-سرویس از یک مجموعه‌ی شاخص متعلق به پلی استیشن مستقیما با سونی کار می‌کند.

شرکت سونی که در سال‌های اخیر با توسعه‌ی بازی‌های تک‌نفره‌ی ممتاز به موفقیت‌های بسیار زیادی دست یافته، درحال‌حاضر به‌دنبال گسترش سبد محصولات فرست-پارتی خود و یافتن موفقیت‌های مشابه در عرصه‌های دیگر است. ظاهرا توسعه‌ی آثار لایو-سرویس یکی از زمینه‌هایی است که آن‌ها با جدیت به آن فکر می‌کنند. در همین راستا از قبل می‌دانیم شرکت Sony در نظر دارد تا پایان مارس ۲۰۲۶ تعداد ۱۲ بازی لایو-سرویس را در دسترس کاربران پلی استیشن 5 قرار دهد.

اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که گویا جت‌پک اینتراکتیو، استودیو مسئول پورت بازی God of War به کامپیوتر روی یکی از این آثار لایو-سرویس کار می‌کند. این توسعه‌دهنده با انتشار یک پست تازه در لینکدین اعلام کرد که با همکاری سونی مشغول کار روی اثر لایو-سرویس جدیدی است که یک تجربه‌ی AAA خواهد بود.

استودیو Jetpack Interactive در بخش «درباره‌ی ما» شبکه‌های اجتماعی خود اضافه کرد که «برای توسعه‌ی اثری لایو-سرویس از یک مجموعه‌ی پرچم‌دار متعلق به پلی استیشن به‌طور مستقیم با سونی همکاری می‌کند». هنوز معلوم نیست که نقش این استودیو در این پروژه چیست و درباره‌ی کدام مجموعه‌ی شاخص صحبت می‌کند.

آثار قبلی جت‌پک اینتراکتیو و اینکه آن‌ها خود را به‌عنوان یک استودیو کوچک و انعطاف‌پذیر معرفی می‌کنند، احتمالا نشان از نقش مکمل این استودیو در پروژه‌ی تازه دارد. البته این موردی نیست که به‌صراحت به آن اشاره شده باشد و طرفدارها باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق از سوی منابع رسمی منتظر بمانند. چندی قبل استودیو Jetpack اعلام کرد که همچنان با استودیو سانتا مونیکا روی مجموعه بازی‌های God of War کار می‌کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *