اخبار بازی

ظاهرا ریمیک بازی Resident Evil 4 برای ایکس باکس وان منتشر می‌شود

اخیرا ریمیک بازی Resident Evil 4 برای ایکس باکس وان در فروشگاه آمازون انگلستان لیست شده است تا بدین ترتیب پس از تایید عرضه بازی برای پلی استیشن ۴، این ریمیک به کنسول نسل هشتم مایکروسافت نیز راه یابد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

نیاز ب توضیح دوباره تاثیر مهم و بسزای نسخه چهارم مجموعه رزیدنت اویل بر ژانر وحشت-بقا، شوتر سوم شخص و به طور کلی صنعت بازی‌های ویدیویی نیست و هر کس تنها کمی با فرنچایز Resident Evil و نسخه چهارم آشنا باشد، به خوبی از این مسئله آگاه است. پس از اینکه این بازی تقریبا برای تمامی پلتفرم‌های ممکن و سه نسل مختلف از کنسول‌های بازی عرضه شد، کپکام بالاخره از نسخه ریمیک آن، بازسازی که مدت‌ها طرفداران خواهان و در انتظار آن بودند، رونمایی کرد. در انتهای تریلر معرفی بازی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی به عنوان پلتفرم‌های مقصد این بازی معرفی شدند. هفته گذشته ناشر اعلام کرد این بازی برای PS4 نیز منتشر می‌‎شود، موضوعی که احتمال عرضه بازی برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت نیز بالا برد و ظاهرا این مسئله تایید شد.

اخیرا فروشگاه آمازون انگلستان ریمیک بازی Resident Evil 4 برای ایکس باکس وان را لیست کرده است، موضوعی که تقریبا عرضه بازی روی این پلتفرم را قطعی می‌کند. البته هنوز کپکام به صورت رسمی آن را تایید یا تکذیب نکرده است.

ریمیک رزیدنت اویل ۴ چهارم فروردین ماه ۱۴۰۲ روانه بازار می‌شود. علاوه بر جلوه‌های بصری مدرن که برای کنسول‌های نسل نهم طراحی شده‌اند، داستان بازی نیز تغییراتی را به خود دیده است. هنوز مشخص نیست بخش‌های دیگر بازی نیز دستخوش تغییرات شده‌اند یا خیر. به گفته ناشر تم و داستان بازی ترسناک‌تر و تیره‌تر از نسخه است. این عنوان شامل محتوای انحصاری برای هدست واقعیت مجازی PS VR 2 نیز هست.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *