اخبار بازی

رضایت تیم نینجا از بازخوردها نسبت به Rise of the Ronin و Wo Long

تهیه‌کننده‌ی استودیو تیم نینجا از بازخوردهای بازیکنان نسبت به دو بازی Rise of the Ronin و Wo Long: Fallen Dynasty رضایت دارد.

استودیوی بازی‌سازی تیم نینجا اخیرا برای بازی Wo Long: Fallen Dynasty یک دموی محدود روی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر کرد و توانست بازخوردهای مثبتی را دریافت کند. بااین‌حال بازی انحصاری پلی استیشن 5 این استودیو یعنی Rise of the Ronin نیز پس از معرفی در رویداد State of Play اخیر سونی توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرد.

بازیکنان در Rise of the Ronin می‌توانند در نقش یک رونین آزاد قرار گیرند و داستان را طبق انتخاب خود پیش ببرند. این بازی علاوه‌بر داشتن یک دنیای گسترده و باز، از سیستم مبارزه‌ای استفاده می‌کند که برای طرفداران آثار نقش‌آفرینی قبلی استودیوی تیم نینجا آشنا خواهد بود. البته این اطلاعات باتوجه‌به نقش داشتن فومیهیکو یاسودا، تهیه کننده‌ی Nioh 2 و Wo Long در ساخت Rise of the Ronin، جای تعجبی ندارند.

نبردها در بازی Rise of the Ronin

اخیرا یاسودا به همراه ماساکی یاماگیوا، تهیه کننده Rise of the Ronin، در گفتگویی با NextGenPlayer گفت: «من در حال کارگردانی [Rise of the Ronin] هستم. این بازی بزرگ بعدی ما بعد از Wo Long است. بازخوردهایی که تاکنون دریافت کردیم، خوب بوده است و ما از این اتفاق بسیار خوشحال هستیم. ما قصد داریم پس از عرضه‌ی Wo Long بازی Rise of the Ronin را منتشر کنیم و به این مسیر ادامه دهیم و این بازی‌های عالی را به پیش ببریم. استودیو Team Ninja برای انتشار این دو بازی بزرگ واقعا انگیزه دارد. ما می‌خواهیم به بهترین شکل ممکن ادامه دهیم».

Rise of the Ronin قرار است در سال ۲۰۲۴ منتشر شود و استودیو XDEV پلی استیشن نیز در تولید آن نقش دارد. Wo Long: Fallen Dynasty در اوایل سال ۲۰۲۳ روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. همچنین مشترک‌های سرویس گیم پس می‌توانند از روز نخست انتشار به بازی Wo Long: Fallen Dynasty دسترسی داشته باشند.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با ما به اشتراک گذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *