اخبار بازی

برای تجربه تمام محتوا بخش داستانی Gotham Knights باید چند بار آن را به اتمام رساند

اعضای استودیو WB Games Montréal در مصاحبه‌ای با رسانه PLAY magazine درباره بخش داستانی Gotham Knights گفت و گو کردند. به گفته کارگردان بازی برای تجربه تمام محتوای داستانی بازی باید بیش از یک بار آن را به اتمام رساند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

برای طرفداران جهان D.C و برای افرادی که با سه‌گانه بتمن آرکام خاطره سازی کرده‌اند، بدون شک گاتهام نایتس یکی از بازی‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۲ میلادی است، ظاهرا در جهان این بازی بتمن به قتل رسیده اما، چهار شاگرد وی، رابین، رد هود، بت گرل و نایت وینگ در تلاش هستند تا میراث وی را حفظ کنند و بار دیگر آرامش را به خیابان‌های گاتهام بازگردانند. می‌دانیم که این عنوان یک بازی اکشن نقش آفرینی و جهان باز است و امکان سوییچ کردن از یک شخصیت به شخصیت دیگر در بسیاری از لحظات بازی فراهم است. به کمک این ویژگی روایت داستان بازی می‌تواند بسته به اینکه مخاطب کنترل کدام یک از چهار شخصیت اصلی را بر عهده دارد، تغییر کند.

این موضوع را سازندگان بازی نیز تایید کرده‌اند. آقای جف النور (Geoff Ellenor)، کارگردان گاتهام نایتس در مصاحبه با رسانه PLAY magazine اینگونه درباره داستانی Gotham Knights گفت: “نمی‌توان تمام محتوای داستانی را در تجربه اول مشاهده کرد. برخی از محتوای بازی برای هر شخصیت و زاویه دید وی از وقایع منحصر به فرد است.” کارگردان سینماتیک‌های بازی، آقای ویلسون موی (Wilson Mui) می‌گوید هر چند کلیت کات سین‌ها در مجموع مشابه است اما، تفاوت‌هایی بسته به زاویه دید و شخصیتی که مخاطب آن را کنترل می‌کند، وجود دارد.

Gotham Knights بیست و نهم مهر ماه برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *