اخبار بازی

مدت زمان گیم پلی A Plague Tale Requiem حدودا 15 الی 18 ساعت است

به گفته اعضای استودیو Asobo مدت زمان گیم پلی A Plague Tale Requiem حدودا ۱۵ الی ۱۸ ساعت است که بسیار طولانی‌تر از نسخه اول مجموعه است. محیط‌ها بازی نیز بزرگ‌تر و گسترده‌تر هستند و امکان گشت و گذار ذر آن‌ها وجود دارد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

هر جند بازی A Plague Tale: Requiem درست مانند نسخه اول یک تجربه خطی و داستان محور است اما، بازی در تمامی بخش‌ها گسترده‌تر و پرداخته شده‌تر است و علاوه بر محیط‌ها بیشتر و وسیع‌تر، مدت زمان گیم‌پلی بازی نیز مشخصا بیشتر از نسخه پیشین است. اخیرا آقای کوین پینسون (Kevin Pinson)، طراح ارشد استودیو Asobo با رسانه PLAY magazine مصاحبه‌ای داشته و درباره جنبه‌های مختلف بازی به گفت و گو پرداخته است. به گفته آقای پینسون مخاطبان می‌توانند انتظار حدود ۱۵ الی ۱۸ ساعت گیم‌پلی را از بازی داشته باشند که در مقایسه A Plague Tale: Innocence که حدود ۹ الی ۱۰ ساعت گیم‌پلی داشت، یک گام بزرگ محسوب می‌شود.

آقای پینسون می‌گوید سازندگان می‌توانستند ساعات گیم‌پلی بازی را طولانی‌تر نیز بکنند اما، هدف اصلی آن این مسئله نبوده و ریتم و سرعت بازی در اولویت بوده تا گیم‌پلی بازی با محتواهای تکراری و آزار دهنده پر نشود و بی‌دلیل روایت داستان بازی کش پیدا نکند: “مسئله اصلی ریتم و سرعت است. محتوای تکراری و اضافی در بازی وجود ندارد. ما سعی نکردیم بیشتر از کشش بازی آن را طولانی کنیم. ناشر، Focus Entertainment از ما خواست مدت زمان گیم پلی A Plague Tale Requiem را تا حدی که مطلوب خود ماست، افزایش دهیم تا روایت داستان بازی به نحوه اجسن صورت گیرد. ما هیچ گاه یک ساعت مشخص را برای گیم‌پلی بازی تعریف نکردیم و آن را هدف خود قرار ندادیم. تیم کوچک و متشکل از ۷۰ نفر است پس باید تک تک انتخاب‌های ما دقیق و حساب شده باشد.”

A Plague Tale: Requiem بیست و ششم مهر ماه برای PS5 ،Xbox Series X/S، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییج از طریق کلود عرضه می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *