اخبار بازی

احتمال ارائه اطلاعات جدید از بازی The Callisto Protocol در پنجشنبه

به نظر می‌رسد استودیو Striking Distance قصد دارد در تاریخ ۷ مهر تریلری تازه را از بازی The Callisto Protocol به نمایش بگذارد.

در طول هفته‌های اخیر توانستیم با تریلرهای جدید The Callisto Protocol نگاه بهتری به اولین بازی استودیو Striking Distance بیندازیم. بازی کالیستو پروتکل در ماه دسامبر سال جاری عرضه خواهد شد. طبیعتا استودیو استرایکینگ دیستنس و شرکت کرفتون، ناشر بازی با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه‌ی این اثر علمی تخیلی در سبک ترس و بقا، قدرت بازاریابی خود را روی این بازی متمرکز خواهند کرد.

به‌گفته‌ی یک کاربر در توییتر با نام shinobi602 با فرستادن یک پیام به شماره‌ای که در تبلیغ اخیر این بازی ظاهر شده بود، ویدیویی برای او ارسال شده است که از یک رونمایی قریب‌الوقوع خبر می‌دهد.

تصویر جاش دوهامل در بازی callisto protocol

این ویدیو به یک رخنه‌ی امنیتی اشاره می‌کند و کلمات «رازها، جواب‌ها، دروغ‌ها» در آن به‌صورت چشمک‌زن نمایش داده می‌شوند. این ویدیو همچنین روی ARCAS تمرکز دارد که می‌تواند نام یک سازمان مرموز با نقشی مهم در داستان بازی باشد. این ویدیو در پایان تاریخ ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) را به نمایش می‌گذارد که می‌تواند نویدبخش یک تریلر یا رونمایی جدید در این روز باشد.

بازی کالیستو پروتکل در تاریخ ۲ دسامبر سال جاری میلادی (۱۱ آذر) برای پی سی و کنسول‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *