اخبار بازی

فیل اسپنسر: درباره احیای بازی Scalebound فعلا نمی‌توان نظر داد

پس از درخواست رسمی استودیو پلاتینیوم گیمز مبنی بر احیای بازی Scalebound آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش سرگرمی ایکس باکس اعلام کرد مایکروسافت تا کنون در این باره به صراحت تصمیمی نگرفته‌است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

یکی از بزرگ‌ترین و جاه‌ طلبانه‌ترین پروژه‌های چند سال اخیر در واران گیم‌های ویدیویی، بدون شک بازی اسکیل باند بود. این عنوان که قرار بود با همکاری مایکروسافت و استودیو Platinum games، سازنده مجموعه‌های Nier و Bayonetta ساخته شود، پس از چندین ماه بی‌خبر به یک باره لغو شد و آقای اسپنسر، رئیس بخش سرگرمی ایکس باکس اعلام کرد روند ساخت بازی به گونه‌ای پیش نمی‌رفت که بتواند رضایت وی و مایکروسافت را جلب کند و بنابراین آن‌ها تصمیم گرفتند از عرضه آن خودداری کنند. پس از گذشت چندین سال از این خبر، هنوز هم فکر یک بازی نقش افرینی و MMO بزرگ که در جهان غنی فانتزی جریان دارد و مخاطبان می‌توانند به عنوان حیوان دست آموز، یک اژدها داشته باشند و آن را شخصی سازی کنند، برای طرفداران ایکس باکس جذاب است و بنابراین بسیاری از آن‌ها تقاضای بازگشت بازی و احیای آن را دارند.

چندی پیش رسانه IGN ژاپن با آقای کامیا، رئیس پلاتینیوم گیمز و کارگردان پروژه کنسل شده اسکیل باند مصاحبه‌ای داشت و دیدگاه وی را درباره احیای بازی Scalebound جویا شد. آقای کامیا ضمن ابراز علاقه خود به کار روی این بازی اعلام کرد مایکروسافت از نگه داشتن روند ساحت این عنوان مسلما هیچ سودی نمی‌برد و بهتر است کارها مجددا از سر گرفته شود: “من کاملا در این تصمیم جدی هستم، فیل بیا یک بار دیگر انجامش دهیم!”
مدتی پس از این مصاحبه، Game Watch نظر آقای اسپنسر را درباره همکاری مجدد با پلاتینیوم گیمز پرسید و ایشان تنها به بیان یک جمله بسنده کردند:

فعلا نمی‌توان درباره بازگشت اسکیل باند نظر داد.

سال گذشته نیز مسئله بازگشت اسکیل باند بار دیگر مطرح شده بود که آقای اسپنسر به صراحت اعلام کرد مایکروسافت مشغول ساخت این بازی نیست.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *