اخبار بازی

استودیو سازنده Dead by Daylight مشغول ساخت یک بازی چند نفره جدید است

بر اساس آگهی استخدام Behaviour Interactive، استودیو سازنده Dead by Daylight آن‌ها مشغول ساخت یک بازی چند نفره جدید برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل نهم هستند. این بازی حالت رقابتی دارد و سیستمی مشابه یک لایو سرویس خواهد داشت. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

استودیو کانادایی Behaviour Interactive اکنون میان طرفداران بازی‌های چند نفره و ژانر وحشت یک نام شناخته شده است و تنها دلیل آن در یک نام خلاصه می‌شود: Dead by Daylight. این بازی خاص و نوآورانه از زمان عرضه توانست توجهات زیادی را به خود جلب کند و سازندگان با ارائه بسته‌های گسترش دهنده و محتوا جدید، دائما مخاطبان را راضی نگه داشتند و علاوه بر آن توانستند روز به روز به تعداد مخاطبان بازی اضافه کنند. با توجه به شرایط کنونی بازی، به نظر نمی‌رسد در آینده‌ای نزدیک شاهد خاموش شدن سرورهای آن باشیم و تیم سازنده نیز بارها اعلام کرده برنامه‌های طولانی مدت برای Dead by Daylight دارد. البته این بدان معنا نیست که پروژه یا پروژه‌های دیگری در استودیو در دست ساخت نیستند و ظاهرا یکی از آن‌ها یک بازی چند نفره است.

به گزارش Veryaligaming، اخیرا استودیو سازنده Dead by Daylight یک آگهی استخدام جدید را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و که بر اساس آن، خواهان جذب برنامه نویس بازی‌های کنسول، برنامه نویس سیستم‌های آنلاین و طراح سیستم آنلاین است. ظاهرا این بازی مرموز قرار است در کنار کنسول‌های نسل نهمی، PS5 و Xbox Series X/S برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر شود. این بازی چند نفره حالت رقابتی دارد و سیستمی مشابه یک لایو سرویس خواهد داشت. در این آگهی تاکید فراوانی روی سیستم ارتقا شخصیت و پیشرفت در بازی، حفظ بالانس میان قیمت آیتم‌های مختلف در بازی و درآمد بازیکنان و همچنین ثبت رکوردهای مختلفی که توسط بازیکنان صورت می‌گیرد، شده است.

چندی پیش Behaviour Interactive مالکیت استودیو Scavengers را نصاجب کرده بود که مطابق گزارش‌ها این استودیو مشغول ساخت یک بازی دیگر است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *