اخبار بازی

شایعه: دو بازی جدید Crash Bandicoot در دست ساخت هستند

اکانت معروف TheRealInsider@ در توئیتر اخیرا مدعی شده دو بازی جدید Crash Bandicoot در دست ساخت هستند و هنوز زمان زیادی تا رونمایی آن‌ها باقی مانده. این اینسایدر به لطف پیشبینی‌های دقیق و درست خود، از اعتبار خوبی برخوردار است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.بدون شک شخصیت کرش یکی از مشهوترین و محبوب‌ترین شخصیت‌ها در تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی است و مخاطبان زیادی کودکی را با تجربه بازی‌های مجموعه Crash Bandicoot سپری کرده‌اند. پس از چندین سال غیب و سکوت خبری، اکتیویژن در سال ۲۰۱۷ سه‌گانه اصلی مجموعه را که ناتی داگ برای کنسول پلی استیشن ۱ عرضه کرده بود را در قالب یک ریمیک روانه بازار کرد. پس از آن ریمیک Crash Team Racing نیز با استقبال گرم مخاطبان و منتقدان و همراه بود و استودیو Toys for Bob با Crash Bandicoot 4: It’s About Time نشان داد خواسته طرفداران قدیمی این مجموعه را به خوبی درک کرده و در جلب رضابت آن‌ها مهارت دارد. با تمام این تفاسیر ظاهرا ناشر از فروش این بازی‌ها راضی نبوده و مطابق گزارش‌ها بار دیگر اکتیویژن این آی‌پی را رها کرده‌است.

خبر خوب برای طرفداران این است که اینسایدرها و افراد سرشناس رسانه نظر دیگری دارند اکانت معروف TheRealInsider@ که به لطف پیشبینی‌های دقیق و درست خود، از اعتبار خوبی برخوردار است، در پاسخ به پرسش یکی از کاربران مبنی بر ساخته شدن بازی جدید Crash Bandicoot گفت: “دو بازی جدید کرش در دست ساخت هستند.”
البته این اولین باری نیست که شایعه ساخته شدن نسخه جدید مطرح می‌شود، چندی از رسانه‌های معتبر و شناخته شده از مدت‌ها قبل خبر ساخته شدن یک بازی چند نفره در جهان کرش را اعلام کرده بودند. TheRealInsider@ مشخص نکرد ژانر این دو بازی مرموز چه خواهد بود.

مشخص نیست وظیفه ساخت این دو نسخه جدید به کدام تیم سپرده شده است. استودیو سازنده Crash Bandicoot 4: It’s About Time، اکنون وظیفه پشیتبانی و کمک به تولید محتوا برای وارزون را بر عهده دارد و با توجه به اولویت اکتیویژن مبنی بر ساخت و عرضه بازی‌های Call of Duty، صحت این اخبار در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *