اخبار بازی

برنامه سونی برای افزودن بازی‌ های جدید به کاتالوگ پلی استیشن پلاس اکسترا

شوهی یوشیدا، مسئول بازی‌های مستقل در شرکت سونی می‌گوید این شرکت همواره به‌دنبال افزودن و گسترش کاتالوگ بازی‌های پلی استیشن پلاس سطح اکسترا است.

از زمان عرضه در این سال میلادی، پلی استیشن پلاس سطح اکسترا درحال گسترش بوده است. شوهی یوشیدا می‌گوید سونی همیشه به‌دنبال راهی برای افزودن بازی‌های جدید به این سطح از سرویس اشتراکی است. او توضیح می‌دهد که سونی به محتوای موجود در اشتراک تمام‌شده PS Now نگاه و تلاش کرد بازی‌های جدیدی که از صمیم قلب آن‌ها را توصیه می‌کند به سرویس جدید افزوده شود.

به‌گفته یوشیدا این شامل تقریبا صد بازی مستقل است که باز هم قرار است به تعداد آن افزوده شود. «وقتی از پلاس اسنشیال به پلاس اکسترا می‌روید، بازی‌های مستقل بسیار خوبی در دسترس است. پلی استیشن پلاس اکسترا واقعا ارزش خوبی دربرابر پول پرداختی دارد. ما همواره دنبال افزودن و تازه‌سازی کاتالوگ هستیم تا مردم بتوانند آثار جدید یا بازی‌هایی را که نتوانسته‌اند تجربه کنند، پیدا کنند».

او همچنین در مورد پلاس پریمیوم هم صحبت کرد و توضیح داد بیشتر درباره آثار استریم ابری و بازی‌های کلاسیک است. او به‌خصوص از دیدن Ape Escape تحت‌تاثیر قرار گرفت؛ اثری که در زمان پلی استیشن 1 تهیه‌کنندگی‌اش را برعهده داشت و در زمان عرضه سرویس پلاس در بین آثار آن قرار داشت. وقتی از یوشیدا درمورد Stray پرسیده شد و اینکه آیا آثار مستقل بیشتری مستقیما و از روز عرضه به سرویس افزوده خواهند شد یا خیر، او توضیح داد که شرکت سونی تمرکز بیشتری بر ایجاد درآمد بلندمدت برای آثار دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *