اخبار بازی

بازنویسی داستان بازی Splinter Cell Remake برای مخاطبین امروزی

آگهی شغلی اخیر شرکت یوبیسافت نشان می‌دهد که داستان بازی Splinter Cell اصلی در نسخه‌‌ی ریمیک بازنویسی خواهد شد.

آگهی شغلی یوبیسافت برای جذب نویسنده نشان می‌دهد که تیم سازنده مشغول اصلاح داستان بازی Splinter Cell Remake برای مخاطب امروزی است. در توضیحات این آگهی می‌خوانیم: «با بهره‌گیری از نخستین بازی Splinter Cell به‌عنوان مبنا، مشغول بازنویسی و به‌روزرسانی داستان برای مخاطبان امروزی هستیم. ما می‌خواهیم ضمن حفظ ماهیت و درون مایه بازی اصلی به بررسی کاراکترها و جهان آن بپردازیم تا آن‌ها را منحصربه‌فرد و باورپذیرتر کنیم».

در توضیحات این فرصت شغلی آمده است: «شما به‌عنوان یک نویسنده در یوبیسافت تورنتو به تیم روایت داستان ملحق می‌شوید و به ایجاد یک تجربه‌ی روایی منسجم و گیرا برای مخاطبان جدیدی از طرفدارهای Splinter Cell کمک می‌کنید». بنابراین گیمرها باید در نسخه‌ی ریمیک انتظار ایجاد تغییراتی در داستان بازی اسپلینتر سل را داشته باشند.

شرکت Ubisoft برای توسعه‌ی بازی Splinter Cell Remake از موتور بازی‌سازی Snowdrop استفاده می‌کند. این نسخه نوید ارائه‌ی عناصر بصری بسیار پیشرفته و گیم‌پلی مخفی‌کاری بهبودیافته را می‌دهد و یوبیسافت خواهان حفظ ماهیت اصلی بازی Splinter Cell است. با اینکه تاریخ انتشار ریمیک بازی اسپلینتر سل اعلام نشده است، اما این نسخه هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد و طرفدارها نباید به این زودی‌ها منتظر عرضه‌ی آن باشند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *