اخبار بازی

الکترونیک آرتز بازی Iron Man را معرفی کرد

پس از چندین ماه شایعه و گمانه زنی، بالاخره الکترونیک آرتز به صورت رسمی بازی Iron Man معرفی کرد. استودیو Motive، سازنده ریمیک دد اسپیس وظیفه ساخت این بازی را با همکاری مارول گیمز بر عهده دارد و یک داستان اورجینال را روایت می‌کند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

شب گذشته و پس از جندین ماه انتشار شایعه و اخبار گوناگون، بالاخره شرکت الکترونیک آرتز، خبر ساخت یک بازی آیرون من جدید توسط استودیو Motive را تایید کرد. Motive در کنار پروژه، روند ساخت ریمیک دد اسپیس را نیز پی می‌گیرد. تهیه کننده ارشد بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy، آقای اولیور پرولو (Olivier Prolux) تهیه کننده این بازی است. ژانر این بازی اکشن اونچر سوم شخص است و تمرکز اصلی آن روی بخش داستانی است. هنوز مشخص نیست این بازی بخش چند نفره نیز دارد یا خیر. زمان زیادی تا رونمایی کامل از بازی باقی مانده و هنوز مراحل پیش تولید را سپری می‌کند.

داستان بازی کاملا اورجینال است و تا کنون در هیچ کمیک بوک، فیلم یا انیمیشنی مشابه آن تولید نشده‌ است. شرکت مارول گیمز نیز در ساخت بازی Iron Man با استودیو Motive همکاری می‌کند تا بتوانند “تاریخچه غنی شخصیت Iron Man، پیچیدگی‌های شخصیتی، جذبه و نبوغ تونی استارک را به خوبی به تصویر بکشند و به مخاطبان تجربه قرار گرفتن در نقش مرد آهنی را ارائه کنند.”

هر چند اطلاعات زیادی از این عنوان در دسترس نیست اما، ناشر وعده داده با پیشرفت روند ساخت، جزئیات بیشتری را با مخاطبان به اشتراک گذارد. نکته جالب توجه اینجاست: الکترونیک آرتز اعلام کرد این بازی آخرین همکاری میان آن‌ها و مارول نیست و چند بازی دیگر نیز ساخته می‌شوند. شایعات خبر از ساخته شدن یک بازی جهان باز بر اساس شخصیت بلک پنتر را می‌دهند و با توجه به تایید صحت خبر بازی آیرون من، احتمال تایید ساخت بازی بلک پنتر نیز افزایش یافت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *