اخبار بازی

نمایش ویژگی های کلیدی پلی استیشن وی آر ۲ در ویدیو تبلیغاتی تازه

ویدیو تبلیغاتی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR2 به نمایش اجرای بازی‌ها با رزولوشن 4K، فناوری Foveated Rendering، ردیابی چشم و بازخورد لمسی می‌پردازد.

شرکت Sony تأیید کرده است که هدست پلی استیشن VR2 در اوایل سال ۲۰۲۳ روانه بازار می‌شود و شایعاتی نیز از عرضه‌ی آن در ماه فوریه یا مارس به گوش می‌رسد. سونی جزئیات بیشتری از این محصول را با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه‌ی آن در اختیار طرفدارها قرار می‌دهد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ویدیو تبلیغاتی جدیدی را پخش کرده است. این ویدیو برخی از ویژگی‌های کلیدی سخت‌افزار تازه را به نمایش در می‌آورد.

این ویدیوی تبلیغاتی درکنار نمایش بخش‌های کوتاهی از گیم‌پلی بازی Horizon Call of the Mountain، بازی Firewall Ultra، بازی No Man’s Sky و بازی Resident Evil Village به‌سراغ برخی از ویژگی‌های کلیدی PS VR2 نظیر کنترلرهای تازه و تأثیر آن‌ها روی تجربه‌ی کاربری، پشتیبانی از رزولوشن 4K، تکنولوزی Foveated Rendering (تکنیک رندری که باعث تمرکز همیشگی این هدست روی مردمک چشم کاربر می‌شود) و ردیابی چشم می‌رود.

سونی اخیرا تأیید کرد که هدست پلی استیشن VR2 از قابلیت Backward Compatibility پشتیبانی نمی‌کند؛ بنابراین امکان تجربه‌ی مستقیم نخستین آثار PSVR روی PSVR2 وجود نخواهد داشت. پس از آن گزارش جدیدی مبنی‌بر کار تعداد زیادی از توسعه‌دهندگان روی پورت بازی‌های پلی استیشن وی‌آر برای پلی استیشن وی‌آر۲ منتشر شد.

دانلود ویدیو از آپارات

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *