اخبار بازی

بازی های جدید گیم پس رونمایی شدند

مایکروسافت در تازه‌ترین پست Xbox Wire از بازی های جدید گیم پس که طی هفته پایانی سپتامبر راهی این سرویس می‌شوند، رونمایی کرد. مطابق رسم همیشگی در این بازی‌ها نیز ژانرهای مختلفی به چشم می‌‌خورد تا حتی الامکان رضایت اکثریت مخاطبان جلب شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

کمتر از ده روز تا پایان نهمین ماه از سال میلادی باقی مانده و معمولا با آغاز ماه میلادی جدید، شرکت‌ها از بازی‌ها جدیدی که قرار است به سرویس‌های آن‌ها اضافه شود، رونمایی می‌کنند و در این میان برخی بازی‌ها نیز آرشیو این سرویس‌ها را ترک می‌کند. در اقدامی که کمتر نظیر آن را دیده‌ایم، مایکروسافت از چندین بازی‌ جدید که قرار است طی هفته پایانی سپتامبر به سرویس اشتراکی Game Pass اضاقه شوند، رونمایی کرد. در پکیجی که مایکروسافت برای مخاطبان خود تدارک دیده، چندین نام محبوب و شناخته شده به چشم می‌خورد و از پتانسیل بالایی برای جلب توجه و رضایت مشترکین سرویس برخوردار هستند.

بدون شک Deathloop بزرگ‌ترین نام در میان بازی های جدید گیم پس است. ساخته جدید آرکین مدتی در انحصار کنسول پلی استیشن ۵ بود و بر همگان مسلم بود که پس از اتمام قرارداد با سونی، این بازی به پلتفرم‌های مایکروسافت نیز راه پیدا می‌‎کند. این بازی هم اکنون در احتیار مشترکین PC، کنسول و کلود است. دیگر عنوانی که هم زمان با دث لوپ به گیم پس آمد، Hardspace: Shipbreaker است که برای مشترکین کنسولی و کلود عرضه شد.

۲۲ام سپتامبر سه بازی دیگر به گیم پس اضافه می‌شوند. نسخه early access بازی Slime Rancher 2 برای تمام مشترکین Game Pass در دسترس قرار می‌گیرد. بازی‌های Beacon Pines و SpiderHeck دو بازی دیگری هستند که هم زمان با Slime Rancher 2 به گیم پس می‌آیند.
دو بازی Grounded و Moonscars در تاریخ ۲۷ام سپتامبر و Valheim به همراه Let’s Build a Zoo بیست و نهم سپتامبر در اختیار مشترکین گیم پس قرار می‌گیرند. شما می‌توانید لیست کامل بازی‌های جدید سرویس Game Pass را از اینجا مشاهده کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *