اخبار بازی

احتمال انتشار DLC برای بازی Tiny Tina’s Wonderlands

مدیرعامل گیرباکس با تایید موفقیت بازی Tiny Tina’s Wonderlands، به گسترش پیدا کردن آن با آثار جدید توسط گیرباکس اشاره کرد.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، رندی پیچفورد، مدیرعامل شرکت گیرباکس اینترتینمنت در مورد عملکرد خوب بازی Tiny Tina’s Wonderlands توضیحاتی داده است. این بازی که اسپین آف سری Borderlands به شمار می‌آید، در مارس ۲۰۲۲ برای پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شد. حال طبق گفته‌ی پیچفورد، عملکرد بازی Tiny Tina’s Wonderlands تمامی انتظارات گیرباکس را برآورده کرده است.

در آخرین نشست سالانه‌ی شرکت امبریسر، پیچفورد گفت: «گیرباکس سافتور در سال گذشته با عرضه‌ی مجموعه جدید Tiny Tina’s Wonderlands به موفقیت بزرگی دست یافت. Wonderlands همه‌ی انتظارات هدف ما را چه از نظر بازخورد منتقدان و چه از نظر تجاری، برآورده کرد و من بسیار هیجان‌زده هستم که گزارش دهم علاوه‌بر پاداش‌های مالی بزرگی که از این موفقیت قرار است در سه ماه آینده به‌دست ما برساند، ما یک حاشیه‌ی امن ایجاد کرده‌ایم. ما اکنون یک مجموعه جدید در اختیار داریم که گیرباکس در حال توسعه‌ی تجربه‌های جدید آینده‌ی آن است».

کاراکترهای بازی Tiny Tina’s Wonderlands

هنوز مشخص نیست که این گفته‌ی مدیرعامل گیرباکس به‌معنی توسعه‌ی نسخه‌ی بعدی Tiny Tina’s Wonderlands بوده یا به DLC آن اشاره کرده است. در حال حاضر اولین سیزن پس بازی کامل شده است که چهار Mirrors of Mystery را به همراه آیتم تزئینی، اسلحه‌ها و کلاس جدیدی به نام Blightcaller را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

در همین حال، شرکت گیرباکس قرار است بازی New Tales from the Borderlands را در تاریخ ۲۹ مهر (۱۲ اکتبر) امسال روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه کند. این بازی داستان سه شخصیت جدید به نام‌های آنو، اکتاویو و فران را در منطقه‌ی Promethea پاندورا دنبال می‌کند که قرار است با شرکت‌های استعمارگر و مهاجم مقابله کنند.

نظر شما درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *