اخبار بازی

همدردی معاون رئیس ایکس باکس با راک‌استار برای افشای اخیر اطلاعات GTA 6

در پی افشای ویدیوهای GTA 6، سارا باند همدردی خودش را با سازندگان این بازی ابراز کرد.

شاید بتوان ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ را یکی از سیاه‌ترین روزهای تاریخ شرکت راک‌ استار گیمز قلمداد کرد. روز گذشته، یک فرد ناشناس با انتشار چیزی حدود ۹۰ دقیقه از گیم‌پلی بازی GTA 6 که هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی خودش قرار دارد، باعث ایجاد جنجال بسیار زیادی شد. از دیروز شاهد واکنش‌های مختلفی نسبت به این اتفاق بودیم و حالا در جدیدترین آن‌ها، سارا باند، معاون رئیس ایکس باکس با انتشار یک توییت همدردی خودش را با شرکت راک‌استار و تیم سازندگان بازی ابراز کرد. او گفت:

«با تیم سازنده‌ی بازی در شرکت راک‌استار گیمز همدردی می‌کنم. بسیار ناامید کننده است که شما روی پروژه‌ای به سختی مشغول به کار شوید تا بتوانید درنهایت طرفداران خودتان را خوشحال کنید؛ اما حتی قبل از اینکه [این پروژه] آماده شود، جزئیات آن افشا شده و مورد نقد قرار بگیرد. می‌دانم که آن‌ها [تیم سازنده] در حال ساخت یک چیز بسیار خاص هستند. بی‌صبرانه منتظر تجربه‌ی بازی GTA 6 در زمان عرضه‌ی آن هستم.»

از روز گذشته و با لو رفتن تعداد زیادی ویدیو از گیم‌پلی GTA 6، تیک-تو اینتراکتیو، شرکت مادر راک‌استار مشغول حذف تمامی ویدیوهای منتشر شده از این بازی است. بسیاری از منابع معتبر از جمله جیسون شرایر و تام هندرسون از واقعی بودن این ویدیوها خبر دادند و حالا راک‌استار مهر تاییدی به این اتفاق زده است.

این ویدیوها برای اولین‌بار توسط کاربری با نام Teapotuberhacker در فروم‌ GTA منتشر شد. او ادعا کرد که این ویدیو مربوط‌به گیم‌پلی بازی GTA VI است. در ادامه این کاربر مدعی شد که به‌دنبال مذاکره برای انجام یک معامله است.

در پایان، این کاربر ادعا کرد که به تمامی سورس کدهای بازی دسترسی دارد و ظاهرا می‌خواهد با استفاده از آن‌ها، از راک‌استار گیمز طلب باج کند. بااین‌حال باید منتظر ماند و درنهایت دید که این قضیه به کجا ختم خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *