اخبار بازی

دستیابی Cyberpunk 2077 به بیشترین تعداد بازیکنان هم‌زمان از زمان عرضه

طبق آمار Steam Charts بازیکنان در حال بازگشت به Cyberpunk 2077 هستند و شاهد بیشترین تعداد بازیکنان همزمان بازی از سال ۲۰۲۰ هستیم.

براساس اطلاعات ثبت‌شده در Steam Charts، بازی Cyberpunk 2077 به‌تازگی به ۸۵۵۵۵ بازیکن همزمان دست یافته است. برای مقایسه، سایبرپانک 2077 در زمان عرضه در دسامبر ۲۰۲۰ بیش از یک میلیون بازیکن هم‌زمان داشت که به‌تدریج کاهش یافتند تا جایی که در ۲۷ ژانویه ۲۰۲۱ حدود ۸۰۴۸۳ بازیکن به‌صورت هم‌زمان در حال تجربه‌ی این بازی بودند.

افزایش محبوبیت اخیر بازی می‌تواند ناشی از بازخوردهای مثبت انیمه Cyberpunk Edgerunners از استودیو انیمه‌سازی Studio Trigger و انتشار به‌روزرسانی ۱.۶ بازی با محتویات مربوط‌به این سریال باشد.

توییت پاول ساسکو، طراح ارشد مأموریت های Cyberpunk 2077 به منظور تشکر از هواداران

توییت تشکر پاول ساسکو، طراح ارشد مأموریت‌های Cyberpunk 2077 از هواداران

بازی سایبرپانک 2077 تاکنون با فراز و نشیب‌های فراوانی روبه‌رو بوده است. بازی به‌دلیل باگ‌ها و گلیچ‌های فراوان، به‌خصوص روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، عرضه‌ی جهانی پرحاشیه‌ای را در دسامبر ۲۰۲۰ تجربه کرد.

سی‌دی پراجکت رد، استودیوی توسعه‌دهنده‌ی بازی پیشنهاد کرد که هزینه‌ی پرداختی کاربران ناراضی را بازگرداند. سونی هم صفحه‌ی بازی سایبرپانک 2077 را تا زمان رفع مشکل‌های بازی از فروشگاه پلی استیشن حذف کرد. بازی سرانجام در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۲۱ به فروشگاه پلی استیشن بازگشت؛ با یک هشدار که به بازیکنان توصیه می‌کرد برای بهترین تجربه‌ی ممکن، این اثر را روی پلی استیشن 4 پرو یا پلی استیشن 5 بازی کنند.

نسخه‌ی نسل نهمی سایبرپانک 2077 در تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۲۲ برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر شد. سی‌دی پراجکت با به‌روزرسانی‌های گسترده و متفاوت توانست شرایط بازی Cyberpunk 2077 را بهتر کند و به سمت کسب مجدد اعتماد بسیاری از کاربرها رفت.

بعد از تمامی این کشمکش‌ها گرچه Phantom Liberty تنها بسته‌ی الحاقی داستانی و پولی برنامه‌ریزی‌شده برای سایبرپانک 2077 است، کار سی دی پراجکت رد هنوز با این مجموعه تمام نشده است. همچنین به‌تازگی اعلام شد که توسعه‌ی بیشتر این بازی برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان ادامه نخواهد داشت و DLC نام‌برده به همراه آپدیت‌های اساسی بعدی بازی تنها برای پلتفرم PC و کنسول‌های نسل ۹ عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره‌ی تغییرات سایبرپانک 2077 چیست؟ دیدگاه خود راجع به جدیدترین اخبار بازی را با ما و کاربرهای واران گیم در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *