اخبار بازی

تاریخ برگزاری توکیو گیم شو ۲۰۲۳

با به پایان رسیدن توکیو گیم شو ۲۰۲۲، تاریخ برگزاری این رویداد در سال ۲۰۲۳ اعلام شد.

رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۲ به‌صورت رسمی به پایان رسید. به همین دلیل هم مسئول برگزاری این رویداد، آمار و ارقام رسمی مربوط‌به توکیو گیم شو امسال را اعلام کرد. به‌طور کلی، ۱۳۸ هزار و ۱۹۲ نفر در مجموع از این رویداد بازدید کردند. این آمار تقریبا معادل نیمی از جمعیتی است که در رویداد توکیو گیم شو ۲۰۱۹ حضور داشتند. البته باید این نکته را هم در نظر بگیریم که این اولین باری است که توکیو گیم شو بعد از پاندمی کرونا با حضور علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

در ادامه می‌توانید آمار بازدیدکنندگان نمایشگاه توکیو گیم شو در سال ۲۰۱۸، سال ۲۰۱۹ و سال ۲۰۲۲ را با جزئیات بیشتری مشاهده کنید.

جزئیات بازدیدکنندگان رویداد توکیو گیم شو 2022

جزئیات آمار بازدید کنندگان توکیو گیم شو در سال‌های ۲۰۱۸، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۲

در توکیو گیم شو امسال، ۶۰۵ شرکت از ۳۷ کشور مختلف حاضر بودند و به نمایش محصولات خود پرداختند.

در ادامه تاریخ برگزاری این رویداد برای سال آینده هم مشخص شد. سال آینده توکیو گیم شو کمی دیرتر از امسال، میزان گیمرها خواهد بود. رویداد Tokyo Game Show 2023 در تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ شروع خواهد شد و تا ۲ مهرماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد شد. این مراسم هم مثل همیشه در محلی به نام ماکوهاری مسه برگزار می‌شود. مطابق معمول، دو روز اول به اهالی رسانه و سازندگان و ناشرهای صنعت بازی‌های ویدیویی اختصاص دارد.

برگزاری مراسم Tokyo Game Show، گیمزکام و همین‌طور E3 در سال ۲۰۲۳ تایید شده است. باید دید که در ادامه چه رویدادهای گیمینگ دیگری برای سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *