اخبار بازی

سازندگان Fable تا آماده بودن بازی نمی‌خواهند نمایشی داشته باشند

در مورد بازی The Initiative’s Perfect Dark تاکنون چیزهای زیادی گفته شده است، از گزارش مشکلات متفاوت گرفته تا مت بوتی (Matt Booty)، رئیس استودیوی بازی‌سازی ایکس‌باکس که مشارکت کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) را صمیمانه خوشامد می‌گوید. با این حال، یک عنوان انحصاری دیگر از ایکس‌باکس هنوز دور از مراحل پایانی است. Playground Games’ Fable. این بازی در جولای ۲۰۲۰ بدون هیچ گونه تاییدی از گیم‌پلی یا تاریخ انتشار آن اعلام شد.

روند توسعه و ساخت بازی به خوبی پیش می‌رود. اما استودیو Playground تا زمانی که بازی آماده نشده باشد، نمی‌خواهد چیزی را نشان دهد، حتی اگر چهره‌هایی مانند Booty بخواهند. در جریان رویداد PAX West 2022، (نوشته از وب‌سایت خبری IGN) latter می‌گوید:« بخشی از کار من این است که به تیم پوشش بدهم. آن‌ها نمی‌خواهند قبل از آماده شدن بازی، چیزی را زودتر به نمایش بگذارند، اما اگر یک بازی وجود داشته باشد که اگر هرچه در آن بازگردانده شود، هربار در جایی چیزی را می‌بینم که می‌گویم «باید این را نشان دهیم»، آن بازی، بازی Fable است. چون در این بازی چیزهای جالب زیادی وجود دارد.»

به طور کلی، «تیم کاملاً واضح اعلام کرده است، که تا زمانی که بازی آماده نشود، نمی‌خواهد چیزی را نشان دهد». با این وجود، Booty گفت که توسعه‌دهنده از همان روند ساخت و علاقه استفاده می‌کند که در Forza Horizon استفاده کرده است. درحالی که Playground یک توسعه دهنده‌ی بازی‌های مسابقه‌ای است، شروع روند توسعه و ساخت این بازی شاید کمی دور از ذهن به نظر برسد. اما Playground ثابت کرده است که با روند ساخت این بازی آشنا است و خوبی این کار را انجام خواهد داد.

بازی Fable برای Xbox Series X/S و PC در حال توسعه است. اخیراً، نویسنده آنا مگیل(Anna Megill)، که سال گذشته به عنوان نویسنده اصلی به Playground پیوست، اکنون به عنوان سرپرست نویسندگان انتخاب شد. او علاوه بر اینکه نویسندگی اصلی فیلم Remedy’s Control را بر عهده داشت، برروی Dishonored: Death of the Outsider و Massive’s The Division 2 از استودیوی Arkane نیز کار کرد. برای جزئیات بیشتر در ماه های آینده با ما همراه باشید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *