اخبار بازی

رونمایی از جزئیات و تصاویر هنری جدید بازی Syndulaity

شرکت بندای نامکو در جریان رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۲ جزئیات تازه‌ای از بازی Synduality ارائه کرد و طرح‌های هنری آن را به نمایش گذاشت.

در جریان رویداد استیت آو پلی سونی بود که بندای نامکو از بازی Synduality رونمایی کرد. حالا در رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۲ شاهد جزئیات تازه‌ای از این بازی هستیم. اتفاقات بازی در سال ۲۲۲۲ رخ می‌دهد. زمین در اثر پدیده‌ای به نام «اشک‌های ماه» ویران شده و جمعیت باقی‌مانده‌ی زمین در شهر زیرزمینی Amasia ساکن شده‌اند.

این شهر نیروی خود را از کریستال‌های AO می‌گیرد؛ پس استخراج آن‌ها کلید بقای شهر است. بازیکنان باید در نقش آلبا کوزه که فردی آواره است به اکتشاف در این دنیای پساآخرالزمانی و استخراج کریستال‌های AO در سطح زمین بپردازند تا بقای شهر Amasia را تضمین کنند. دشمنان بازی Ender نام دارند و بازیکنان می‌توانند با کمک ربات Coffin Cradle و هوش مصنوعی Magus با آن‌ها مقابله کنند. Magus نام هوش مصنوعی ربات‌های بازی است.

مجوس شخصیت اصلی بازی ایدا نام دارد که دارای شخصیتی منحصربه‌فرد است. ربات آلبا نیز Bowie Rabbit نام دارد. بازیکنان در طول مسیر خود ممکن است با سایر بازیکنان برخورد داشته باشند و می‌توانند بین همکاری با بازیکنان یا مبارزه با آن‌ها برای کسب منابع باارزش یکی را انتخاب کنند. در ادامه می‌توانید طرح‌های هنری بازی Synduality را مشاهده کنید:

طرح هنری بازی Synduality دو شخصیت مونث

طرح هنری بازی Synduality کریستال AO
طرح هنری بازی Synduality دشمنان Enders

بازی Synduality در سال ۲۰۲۳ روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *