اخبار بازی

احتمال معرفی بازی The Sims 5 در ماه آینده

جف گراب در ویدیوی اخیر Giant Bomb از معرفی نسخه‌ی پنجم بازی The Sims در ماه اکتبر خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که نسخه‌ی پنجم بازی The Sims احتمالا در ماه آینده معرفی خواهد شد. بازی The Sims 4 در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و در طول این سال‌ها میزبان بسته‌های الحاقی و محتوای اضافی زیادی بوده است. بااین‌حال بسیاری از طرفدارها مشتاقانه منتظر نسخه‌ی بعدی این مجموعه‌ی شبیه‌ساز هستند. بنابر اعلام جف گراب، بازی The Sims 5 در راه است و در ماه اکتبر امسال (مهر یا آبان) رسما معرفی خواهد شد.

جف گراب اطلاعات خود درباره‌ی برنامه‌های آتی شرکت الکترونیک آرتز را در جریان ویدیوی اخیر Giant Bomb با طرفدارها به اشتراک گذاشت. این اینسایدر و خبرنگار صنعت بازی اظهار داشت: «بازی The Sims 5 نیز در راه است. این بازی به‌زودی معرفی می‌شود و شنیده‌ام که احتمالا در ماه آینده شاهد تحقق این امر خواهیم بود». جف گراب بر این باور است که رونمایی از نسخه‌ی پنجم سیمز در پخش زنده Behind The Sims Summit اتفاق می‌افتد.

شرکت الکترونیک آرتز اخیرا از برگزاری رویداد Behind The Sims Summit در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) برای انتشار جزئیات بیشتری از پروژه‌های در دست تولید خود خبر داد. اگر ادعای جف گراب رنگ واقعیت به خود بگیرد، نباید به این زودی‌ها منتظر تجربه‌ی The Sims 5 بود. جف گراب در این‌باره توضیح داد: «انتظار انتشار جزئیات بیشتری از بازی سیمز ۵ در آینده‌ی نزدیک را داشته باشید، اما این نسخه فاصله‌ی زیادی تا عرضه دارد».

شرکت EA به‌تازگی تأیید کرد که بازی Sims 4 در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) برای همیشه رایگان خواهد شد و کاربران کامپیوتر/مک و کنسول‌ها می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ به تجربه‌ی آن بپردازند. این تصمیم شرکت الکترونیک آرتز با واکنش‌های متفاوتی از سوی بازیکن‌ها مواجه شد. برخی از بازیکن‌ها از این اقدام استقبال کردند و برخی از خریداران بازی نارضایتی خود را به پرداخت ۶۰ دلار برای تهیه‌ی آن در زمان عرضه ابراز داشتند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *