اخبار بازی

اعتراف سازنده‌ی بازی‌های یاکوزا به قدیمی شدن موتور بازی‌سازی این استودیو

رئیس استودیو Ryu Ga Gotoku در مصاحبه‌ای با IGN به قدیمی شدن موتور بازی‌سازی مجموعه بازی یاکوزا اعتراف کرد.

ماسایوشی یوکویاما، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی اجرایی استودیو Ryu Ga Gotoku، طی مصاحبه‌ی میزگرد جدیدی با IGN به قدیمی بودن موتور بازی‌سازی این استودیو اعتراف کرد. به‌گفته‌ی او موتور بازی‌سازی Dragon Engine دارد سن بالای خود را نشان می‌دهد و ممکن است به‌زودی به‌روزرسانی بزرگی دریافت کند. استودیو RGG هم‌اکنون در حال انجام بررسی و تحقیقات روی موتور بازی‌سازی آنریل انجین 5 است تا گزینه‌ی مناسب بعدی را برای ساخت این مجموعه انتخاب کند. یوکویاما در این‌باره می‌گوید:

«موتور بازی‌سازی Dragon Engine کمی قدیمی شده است. ما در طول سال‌های گذشته به‌روزرسانی‌های کوچکی برای آن منتشر و تغییرات کوچکی روی آن اعمال کرده‌ایم؛ اما این موتور تابه‌حال تغییراتی بزرگ به خود ندیده است. به همین دلیل اگر قرار باشد کار خود را با این موتور ادامه دهیم، باید ارتقاهای عظیمی در آن ایجاد کنیم.

در خصوص Unreal Engine 5، ما در حال انجام تحقیقات و بررسی آن هستیم. ما به انتخاب‌های خود نگاه می‌کنیم و از خود می‌پرسیم که مزایای هرکدام چیست؟ مزایای Dragon Engine چیست؟ استفاده از آنریل انجین چه فوایدی دارد؟ Dragon Engine موتوری است که برای به تصویر کشیدن شهر در شب به شیوه‌ای بی‌نقص طراحی شده است. شهر شبانه. موتور بازی‌سازی Unreal هم برای به تصویر کشیدن طبیعت و روز بهتر است و احساس بهتری را در این موارد منتقل می‌کند.»

کازوما کریو در یاکوزا 6

همچنین یوکویاما در این مصاحبه گفت که استودیو RGG برای ارائه‌ی روایتی بهتر از داستان مجموعه، نسبت به مکانیک‌های گیم‌پلی مختلف ذهنیتی باز دارد؛ بنابراین ممکن است شاهد بازگشت بازی‌های Like a Dragon به سبک اکشن ماجراجویی باشیم.

بازی یاکوزا 8 با عنوان Like a Dragon 8 در سال ۲۰۲۴ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *