اخبار بازی

رونمایی از ریمستر HD بازی Suikoden 1 و 2

کونامی در رویداد آنلاین خود در توکیو گیم شو 2022 از ریمستر مجموعه Suikoden I & II HD، بازی نقش آفرینی کلاسیک پلی استیشن برای سال ۲۰۲۳ رونمایی کرد.

براساس گزارش وبسایت Nintendo Life، شرکت کونامی، ناشر ژاپنی بازی‌های کلاسیک مجموعه Suikoden از ساخت ریمستر قسمت اول و دوم این سری در قالب کالکشن Suikoden I & II HD Remaster Gate Rune and Dunan Unification خبر داده است. این مجموعه قرار است در سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های ایکس باکس، پلی استیشن، پی سی و نینتندو سوییچ عرضه شود. کونامی در همین سال دنباله معنوی مجموعه Suikoden به نام Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes را عرضه می‌کند و ظاهراً ریمستر این مجموعه بی ارتباط با آن نبوده است.

پیش از این با تمدید نشان تجاری Suikoden توسط کونامی در آستانه‌ی برگزاری نمایشگاه توکیو گیم شو، شایعاتی مبنی بر احتمال معرفی نسخه‌ی جدید در اخبار مطرح شده بود. مدتی قبل این ناشر به رونمایی از یک بازی از مجموعه‌ای «بسیار پرطرفدار» در نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۲۲ اشاره کرده بود.

محیط مجموعه Suikoden I & II HD Remaster

بازی Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes توسط یوشیتاکا مورایاما، سازنده مجموعه Suikoden و تیم جدید او در استودیوی Rabbit & Bear ساخته می‌شود. اولین بازی مجموعه Suikoden اولین‌بار در سال ۱۹۹۵ برای کنسول اورجینال پلی استیشن منتشر شده بود. دنباله این بازی به نام Suikoden II نیز در سال ۱۹۹۸ و برای همین پلتفرم عرضه شد.

کالکشن جدید ریمستر این مجموعه قرار است با ارتقاء بکگراندها توسط جونکو کوانو، طراح اصلی این مجموعه حال و هوای تازه‌ای به خود بگیرد. کونامی همچنین در نظر دارد تا با اضافه کردن عملکرد fast-forward یا حرکت سریع در جریان مبارزات بازی و جلوه‌های صوتی جدید محیط بازی به توسعه هرچه بهتر این پروژه بازسازی کمک کند.

تا زمان انتشار جزئیات بیشتر از مجموعه‌ی Suikoden I & II HD Remaster Gate Rune and Dunan Unification، اخبار و اطلاعات آن با شما مخاطبان واران گیم در میان گذاشته خواهد شد. در ادامه می‌توانید چند اسکرین‌شات که توسط کونامی ارائه شده را ملاحظه بفرمایید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *