اخبار بازی

اعلام زمان خاموشی دائمی سرورهای بازی Overwatch

شرکت بلیزارد اعلام کرد که بازیکن‌ها تنها تا چه زمانی برای تجربه‌ی اولین بازی Overwatch فرصت دارند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Blizzard از خاموشی سرورهای بازی Overwatch 1 در تاریخ ۲ اکتبر (۱۰ مهر) خبر داده است. بلیزارد در گفت‌وگو با رسانه‌ی یوروگیمر تأیید کرد که این تاریخ بسته به منطقه‌ی جغرافیایی کاربرها متفاوت خواهد بود. بنابراین خاموشی سرورها در برخی از مناطق می‌تواند در تاریخ ۱ یا ۳ اکتبر (۹ یا ۱۱ مهر) اتفاق بیفتد. پس از آن بازی Overwatch 2 در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) کارش را آغاز خواهد کرد.

جان اسپکتور، مدیر ارشد بازاریابی اورواچ در این‌باره توضیح داد: «در حقیقت بازی Overwatch 1 تنها تا تاریخ ۲ اکتبر قابل تجربه خواهد بود. پس از آن یک وقفه‌ی ۲۷ ساعته خواهیم داشت که صرف برپایی و راه‌اندازی سرورها می‌شود». امکان پری‌لود Overwatch 2 پیش از عرضه‌ی بازی نیز برای گیمرها فراهم می‌شود و شرکت بلیزارد یک «فهرست راه‌اندازی» نیز منتشر خواهد کرد تا بازیکن‌های اورواچ ۱ را برای تجربه‌ی نسخه‌ی دوم آماده کند.

پس از انتشار بازی Overwatch 2 یک به‌روزرسانی اجباری برای نسخه‌ی اول منتشر می‌شود و دیگر خبری از اورواچ ۱ نخواهد بود. شرکت بلیزارد در جریان رویداد BlizzCon سال ۲۰۱۹ از اورواچ ۲ رونمایی و اعلام کرد که تمام لوازم تزئینی و پیشرفت‌های بازیکن‌ها از نسخه‌ی اصلی به نسخه‌ی دوم منتقل می‌شود. این بازی داستان و محتوای PvE (بازیکن دربرابر محیط) بیشتری را درکنار همه‌ی ۳۱ قهرمان قبلی با ظاهری به‌روز را در اختیار می‌گذارد.

بازی Overwatch 2 برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر و نینتندو سوییچ در حال توسعه است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *