اخبار بازی

جزئیات داستانی بازی Assassin’s Creed Mirage در توضیحات صفحه فروش بازی فاش شد

آقای تام هندرسون (Tom Henderson)، اینسایدر معروف با بررسی توضیحات صفحه فروش توانسته جزئیات داستانی بازی Assassin’s Creed Mirage به همراه اطلاعاتی جدید از گیم‌پلی آن را کسب کند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بالاخر پس از مدت‌ها گمانه زنی و شایعه، نام نسخه جدید مجموعه محبوب اساسین کرید مشخص شد. Assassin’s Creed Mirage که ظاهرا و مطابق شایعات قصد دارد به ریشه‌های این مجموعه بازگردد، در بغداد حریان خواهد داشت و شخصیت Basim از بازی Valhalla قرار است پروتاگونیست آن باشد. یوبی سافت وعد داده طی روزهای آینده (دهم سپتامبر) و در جریان رویداد Ubisoft Forward یک معرفی کامل و رسمی از این بازی داشته باشد و بسیاری از طرفداران در انتظار فرا رسیدن زمان موعود هستند. البته این موضوع بدان معنا نیست که روند انتشار اطلاعات و شایعات جدید درباره این بازی متوقف خواهد شد. بویژه حال که تب و تاب برای این بازی بسیار داغ است.

آقای تام هندرسون (Tom Henderson)، اینسایدر معروف اخیرا توانسته به توضیحات صفحه فروش بازی در PS Store دست پیدا کند. این توضیحات جزئیات داستانی بازی Assassin’s Creed Mirage به همراه اطلاعاتی جدید از گیم‌پلی آن را فاش می‌کند. این تضویحات نیز در تایید اطلاعا فشا شده قبلی، روی تاکید بازی بر مخفی کاری به عنوان هسته گیم‌پلی بازی صحه می‌گذارند. همچنین ظاهرا شهر بغداد یک شهر پر جمعیت و زنده است و شهروندان به تک تک اعمال شخصیت اصلی واکنش نشان خواهند داد. بنا بر توضیحات این بازی میان نسلی است و علاوه بر کنسول‌های نسل نهم، برای کنسول‌های نسل هشتم نیز منتشر می‌شود و ارتقا نسخه نسل هشتم به نهم، هزینه دربر ندارد.

بسیم، شخصیت اصلی یک دزد خیابانی است که در جست و جوی اطلاعات و یافتن پاسخ پرسش‌هایش به یک آدمکش حرفه‌ای و توانمند برمی‌خورد و همین مسئله زندگی وی را برای همیشه تغییر می‌دهد. بازی در قرن نهم میلادی جریان دارد و برای اولین بار مکانیزم‌های آشنا مجموعه در یک تم و فضای نسبتا مدرن پیاده سازی شده‌‌اند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *