اخبار بازی

شخصی‌سازی و دشمنان جدید در تریلر بازی Wo Long: Fallen Dynasty

شرکت کوئی تکمو تریلر جدیدی از بازی Wo Long: Fallen Dynasty با تمرکز بر بخش شخصی‌سازی کارکتر را پخش کرده است.

در جریان رویداد ایکس باکس در مراسم توکیو گیم شو امسال، شرکت کوئی تکمو و استودیوی تیم نینجا تریلر جدیدی از بازی Wo Long: Fallen Dynasty را پخش کردند. در این تریلر بخش‌های مختلف گیم‌پلی به مانند مبارزه با دشمنان جدید و بخش Character Creator نشان داده می‌شوند. بخش Character Creator این اثر مشابه با بازی Nioh 2 خواهد بود و به بازیکنان گزینه‌های مختلفی برای شخصی‌سازی شخصیت اصلی از جمله رنگ و طرح مو، رنگ پوست و سایر موارد را خواهد داد.

همچنین چند شخصیت مختلف از پیش تنظیم‌شده و برای استفاده‌ی بازیکنان در دسترس قرار دارند. علاوه‌بر بخش ساخت شخصیت، در تریلر جدید Wo Long: Fallen Dynasty می‌توانیم برخی از دشمنان جدید و شیوه‌های مبارزه‌ی بازیکنان را مشاهده کنیم. بازیکنان می‌توانند از انواع جادوهای مختلف به مانند صخره‌هایی که از زمین بیرون می‌آیند، نیروی رعد و برق و پرتاب سم استفاده کنند. به‌گفته‌ی استودیوی تیم نینجا، این بازی به مانند سری Nioh یک اثر دشوار و چالش‌برانگیز است و تیم سازنده سعی دارد تا تجربه‌ی آن را ارزشمند و پاداش‌دهنده کند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Wo Long: Fallen Dynasty قرار است در اوایل سال ۲۰۲۳ روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. اطلاعات بیشتر از این بازی در رویداد کوئی تکمو که فردا برگزار می‌شود، منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره‌ی تریلر جدید بازی Wo Long: Fallen Dynasty چیست؟ آن را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *