اخبار بازی

شایعه: کاپیتان آمریکا و بلک پنتر شخصیت‌های اصلی بازی جدید مارول هستند

مطابق شایعات جدید استودیو Skydance New Media مشغول ساخت بازی جدید مارول با محوریت دو شخصیت کاپیتان آمریکا و بلک پنتر است. این بازی در بازه جنگ جهانی دوم جریان دارد و دو ابر قهرمان به نبرد نیروهای Hydra می‌روند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

خانم ایمی هنینگ (Amy Hennig)، بدون شک نه تنها یکی از زنان موفق در حوزه بازی‌های ویدیویی که یکی از شخص‌ترین چهره‌های این صنعت است و آثار ایشان همچون آنچارتد و Legacy of Kain به بخش جدا نشدنی خاطرات بسیاری از مخاطبان تبدیل شده‌ است. بسیاری از گیمرها در انتظار خبر جدیدی از پروژه بعدی ایشان و تیمش هستند و هر خبر، شایعه یا گمانه زنی هر چند کوچک، با توجه و استقبال زیادی مواجه می‌شود. زمانی که اعلام شد استودیو Skydance New Media مشغول ساخت یک بازی جدید در جهان مارول است و خانم هنینگ کارگردانی این بازی را بر عهده دارد، انتظار برای تجربه بازی جدید ایشان، سخت‌تر از قبل شد.

اکانت MCUStatus@ در توئیتر که از اعتبار نسبتا بالایی برخوردار است، اخیرا مدعی شده بازی جدید مارول که در Skydance New Media در دست ساخت است. با محوریت دو شخصیت کاپیتان آمریکا و بلک پنتر در بازه جنگ جهانی دوم جریان دارد و ماجرای نبرد این دو ابر قهرمان با نیروهای Hydra را روایت می‌کند. شایعات پیشین خبر از ساخته شدن بازی Fantastic Four یا Ant Man توسط خانم هنینگ و تیمش می‌داند اما، ظاهرا شایعات جدید معتبرتر هستند، زیرا که رسانه یوروگیمر نیز صحت ادعاهای MCUStatus@ را تایید کرده است.

انتظارات می‌رود در حریان رویداد دیجیتالی دیزنی و مارول که قرار است نهم ماه میلادی جاری برگذار شود، اطلاعات جدیدی از این پروژه مرموز منتشر شود. Skydance New Media علاوه بر این بازی، مشغول ساخت یک بازی در جهان جنگ ستارگان است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *