اخبار بازی

انتشار بازی Sky: Children Of Light برای پلی استیشن

استودیو Thatgamecompany در نمایشگاه Tokyo Game Show اعلام کرد که بازی Sky: Children Of Light به کنسول‌های پلی استیشن راه می‌یابد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو مستقل Thatgamecompany در جریان نمایشگاه توکیو گیم شو از راه‌یابی بازی موبایل Sky: Children of Light به کنسول‌های پلی استیشن در ماه دسامبر سال جاری خبر داده است. این بازی رایگان خواهد بود و از کراس-پلی بین نسخه‌های موبایل و کنسول پشتیبانی خواهد کرد.

بازی Sky: Children of Light اثری در سبک تعامل اجتماعی است که در آن بازیکن‌ها به‌طور مسالمت‌آمیز برای رسیدن به یک هدف با یکدیگر کار می‌کنند و توانایی‌های جدیدی را در این فرایند آزاد خواهند کرد. این بازی در ابتدا برای آیفون منتشر شد و سپس در سال ۲۰۲۰ به فروشگاه گوگل پلی اضافه شد تا کاربران اندروید بتوانند به تجربه‌ی آن بپردازند. این پایان کار نبود و در سال ۲۰۲۱ نیز شاهد عرضه‌ی این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ بودیم.

بازی Sky: Children Of Light از زمان عرضه در سال ۲۰۱۹ جوایز مختلفی ازجمله بهترین بازی مستقل سال ۲۰۲۰ فروشگاه Google Play، بهترین بازی سال iPhone و بهترین طراحی بازی به انتخاب شرکت اپل در سال ۲۰۲۰ را کسب کرده است. این بازی به‌واسطه‌ی موسیقی و صداگذاری کم‌نقص، کوآپ خلاقانه و لایق توجه، گرافیک چشم‌نواز و فضاسازی‌های قدرتمند و طراحی حساب‌شده‌ی پازل‌های محیطی ساده و جذاب، در بررسی واران گیم نمره ۸.۵ را دریافت کرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *