اخبار بازی

اعلام رسمی زمان انتشار بازی One Piece Odyssey با تریلر جدید

شرکت بندای نامکو با پخش تریلر جدید از بازی One Piece Odyssey، تاریخ انتشار آن را مشخص کرد.

طرفداران سری One Piece از زمانی‌که بازی نقش‌آفرینی One Piece Odyssey توسط شرکت بندای نامکو و استودیو ILCA معرفی شد، منتظر دریافت اطلاعات بیشتر هستند. بااین‌حال به نظر می‌رسد که این طرفداران برای تجربه‌ی بازی باید مدت بیشتری را منتظر بمانند.

به‌تازگی شرکت بندای نامکو در جریان رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۲، تریلر جدیدی از بازی One Piece Odyssey را پخش و همراه‌با آن اعلام کرد تاریخ عرضه‌ی قبلی بازی که در سال جاری بود، به تعویق افتاده است. حالا این بازی قرار است در روز ۱۳ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۳ دی ۱۴۰۱) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

محتوای نسخه‌ی Limited بازی One Piece Odyssey

(محتوای نسخه Limited بازی One Piece Odyssey)

محتوای نسخه دیلاکس بازی One Piece Odyssey

(محتوای نسخه‌ی دیجیتالی دیلاکس بازی One Piece Odyssey)

در ادامه بندای نامکو جزئیات نسخه‌های مختلف بازی One Piece Odyssey را منتشر کرد. علاوه‌بر نسخه‌ی استاندارد، این بازی یک نسخه‌ی Digital Deluxe Edition خواهد داشت که شامل بازی پایه، آیتم‌های درون بازی، آیتم‌های تزئینی، ارز، دسترسی به DLC‌های آینده و پاداش‌های پیش‌خرید می‌شود. همچنین نسخه‌ی محدود Limited Edition که در انحصار فروشگاه بندای نامکو است نیز برای بازی One Piece Odyssey در نظر گرفته شده که علاوه‌بر بازی پایه و پاداش‌های پیش‌سفارش، شامل مجسمه‌ی Luffy و Lim خواهد بود.

دانلود ویدیو از آپارات

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با تیم واران گیم به اشتراک گذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *