اخبار بازی

نمایش مبارزهای کلاسیک و حالت های جدید Street Fighter 6 در تریلری تازه

کپکام در تریلر جدید بازی Street Fighter 6 به نمایش تعدادی از مبارزهای کلاسیک مجموعه استریت فایتر و حالت‌های Extreme Battle و World Tour پرداخت.

رویداد شرکت Capcom در مراسم توکیو گیم شو امسال اخبار زیادی از جمله جزئیات مربوط‌به Resident Evil Village ،Resident Evil 4 ،Monster Hunter Rise و موارد دیگر را پوشش داد که در این بین شاهد انتشار یک ویدیوی جدید از بازی Street Fighter 6 نیز بودیم. کپکام علاوه‌بر اعلام برگزاری یک تست بتای خصوصی برای این بازی، نمایشی از برخی مبارزهای کلاسیک این سری و جزئیاتی از حالت‌های جدید را منتشر کرد.

در تریلر جدید Street Fighter 6 شاهد حضور Dhalsim هستیم که با انعطاف بدنی خود از دور می‌تواند به دشمنان ضربه بزند و به معنای واقعی کلمه با آتش بازی کند. E. Honda نیز می‌تواند با حملات حجومی و تند خود رقیب را از پا دربیاورد. شخصیت کلاسیک دیگر Blanka است که با عروسک Blanka-Chan می‌تواند از نیروی الکتریسیته برای آسیب زدن به حریف استفاده کند. درنهایت شاهد حضور کِن (Ken)، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های سری Street Fighter هستیم که می‌تواند از فنون Jinrai Kick زیادی بهره ببرد و برای حملات شدیدتر فن Dragonlash Kick را اجرا کند.

Ken در بازی Street Fighter 6

کپکام همچنین جزئیات جدیدی از حالت داستانی تک‌نفره با نام World Tour را منتشر کرد. در این حالت بازیکنان کنترل شخصیت ساخته‌شده توسط خود را به‌دست می‌گیرند و باید برای مبارزه با رقبای قدرتمند به مکان‌های متعددی سفر کنند. همچنین بازیکنان در این سفر می‌توانند با شخصیت‌های مختلفی از جمله Luke ،Blanka ،Chun-Li و Dhalsim ملاقات کنند که نقش استاد را ایفا خواهند کرد و انواع تکنیک و مهارت جدید را به بازیکنان خواهند آموخت.

علاوه‌بر این، بازیکنان می‌توانند برای خرید لباس‌های مختلف به فروشگاه مراجعه کنند که نه‌تنها تغییردهنده‌ی ظاهر هستند، بلکه هر کدام ویژگی تاثیرگذاری خواهند داشت. در بخش World Tour، بازیکنان می‌توانند از حرکاتی به مانند لگد پروازی یا هادوکن را که از اساتید خود فرا می‌گیرند، برای کاوش در محیط‌ها استفاده کنند. همچنین در این بخش بازیکنان می‌توانند NPCها را به انواع مبارزه و دوئل تک به تک یا تک در مقابل چند نفر فرا بخوانند.

مبارزه Blanka در بازی Street Fighter 6

در همین حال، کپکام جزئیاتی از بخش‌ آنلاین بازی Street Fighter 6 را بیان کرد که در قالب Battle Hub عرضه می‌شود. شرکت Capcom این تجربه‌ی آنلاین را شبیه به تجربه‌های آرکید می‌داند که در آن بازیکنان می‌توانند انتظار رقابت‌های متنوع، انواع ژست‌های پیروزی و Emote را برای استفاده در بخش Photo Spot داشته باشند. همچنین آیتم‌هایی برای خرید در فروشگاه این بخش در نظر گرفته شده است.

بازیکنان می‌توانند با مراجعه به بخش Game Center به تجربه‌ی نسخه‌های قدیمی‌تر سری به مانند Super Street Fighter 2 Turbo: The Ultimate Championship بپردازند. همچنین کپکام قول داده است که شگفتی‌های بسیاری را در این بخش قرار دهد که البته هنوز آماده‌ی ارائه‌ی جزئیات بیشتر از آن‌ها نیست.

در ادامه کپکام از حالت جدید Extreme Battle نیز رونمایی کرد که بخشی از Fighting Ground خواهد بود. حالت Extreme Battle به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در نبردهایی با قوانین سفارشی و تله‌های فراوان شرکت کنند. در این مبارزات بازیکنان باید در شرایط چالش‌برانگیز مانند یک میدان نبرد که بمباران می‌شود یا حضور گاو وحشی که ناگهان به بازیکنان حمله می‌کند، حریف خود را در پنج راند شکست دهند. بخش Fighting Ground چندین و چند حالت دیگر نیز دارد که به‌گفته‌ی کپکام، بعدا معرفی می‌شوند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Street Fighter 6 قرار است در سال ۲۰۲۳ روی پلتفرم PC و کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

نظر شما درباره‌ی تریلر جدید بازی Street Fighter 6 چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *