اخبار بازی

تماشا کنید:بازی جدید Skydance New Media با محوریت کاپیتان آمریکا و بلک پنتر رونمایی شد

شب گذشته رویداد مشترک دیزنی و مارول آغاز شد و در جریان این رویداد از بازی جدید Skydance New Media رونمایی شد. این بازی مطابق شایعات با محوریت کاپیتان آمریکا و بلک پنتر ساخته می‌شود و خانم ایمی هنینگ (Amy Hennig) کارگردانی آن را بر عهده دارد. برای اطلاع از آحرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

از سال گذشته که مارول اعلام کرد استودیو Skydance New Media مشغول ساخت یک بازی جدید با محوریت ابر قهرمان‌های این کمپانی است، طرفداران کمیک بوک‌ها و همچنین طرفداران بازی‌های ویدیویی در انتظار انتشار اطلاعات و جزئیات بیشتری از این پروژه مرموز بودند. به هر حال نباید فراموش کرد خانم ایمی هنینگ (Amy Hennig) که یکی از سرشناس‌ترین چهره‌ها در کارگردانی بازی‌های ویدیویی و چند مجموعه موفق را به مخاطبان ارائه کرده، کارگردانی این بازی را بر عهده دارد. روز گذشته و پیش از آغاز رویداد D23 شایعات خبر از حضور دو شخصیت کاپیتان آمریکا و بلک پنتر در این بازی می‌دادند و بازه جنگ حهانی دوم را برای زمان رویدادهای بازی تخمین می‌زدند.

شب گذشته و در جریان رویداد دیزنی و مارول بازی جدید Skydance New Media با انتشار تیزر کوتاهی رونمایی شد. در این تیزر اطلاعات چندانی از بازی به دست نیامد و علاوه تاریخ انتشار، هنوز نام رسمی این عنوان نیز مشخص نیست. خوشبختانه آقای جف کیلی (Geoff Keighley) با انتشار توئیتی اطلاعات تکمیلی درباره داستان و فضای بازی را با مخاطبان به اشتراک گذاشت. این بازی در بازه جنگ جهانی دوم جریان دارد و چهار شخصیت قابل بازی خواهد داشت. علاوه بر کاپیتان آمریکا و بلک پنتر، گابریل جونز، عضو گروه کوماندویی Howling و رهبر سازمان جاسوسی Wakandan یعنی Nanali نیز قابل بازی هستند. این بازی پیش از اقتباس جنگ ستارگان، دیگر بازی استودیو منتشر می‌شود.

شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *