اخبار بازی

احتمال حضور باشگاه تد لاسو در بازی FIFA 23

گزارش‌های منتشرشده از حضور تیم خیالی AFC Richmond در بازی FIFA 23 خبرمی‌دهند.

AFC Richmond، یک تیم فوتبال خیالی در سریال Ted Lasso، محصول شرکت Apple است؛ باشگاهی که شخصیت تد لاسو با بازی جیسون سودیکیس در این سریال در حقیقت سرمربی آن به شمار می‌آید. حالا گزارش‌های منتشرشده از احتمال حضور این تیم در جدیدترین بازی فیفا خبر می‌دهند.

ظاهرا برای مدتی AFC Richmond در فهرست تیم‌های حاضر در بازی FIFA 23 حضور داشته است. یکی از کاربران ردیت بعد از مشاهده‌ی این تیم در فهرست وب سایت رده بندی FIFA، تصویر آن را در فضای مجازی منتشر کرد.

در ادامه این کاربر گفت که الکترونیک آرتز به سرعت تمامی جزئیات AFC Richmond را از این فهرست حذف کرده است. به نظر نمی‌رسد که این موضوع یک باگ یا اشتباه باشد، ولی با این تفاسیر باید منتظر انتشار اخبار رسمی از سوی شرکت EA یا اپل باشیم.

پیش از این گزارش شده بود که اپل با لیگ برتر انگلستان قرارداد همکاری امضا کرده است. از طرف دیگر، الکترونیک آرتز هم یک قرارداد با این لیگ دارد. همین موضوع شاید تا حدودی حضور تیم AFC Richmond در بازی FIFA 23 را منطقی جلوه دهد.

فصل دوم سریال Ted Lasso

بازی FIFA 23 در تاریخ ۸ مهرماه برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد. فیفا 23 آخرین نسخه از این مجموعه است که با نام رسمی «فیفا» عرضه می‌شود. چرا که از سال آینده و با اتمام قرارداد الکترونیک آرتز با کنفدراسیون FIFA، این مجموعه با نام EA Sports FC به کار خود ادامه خواهد داد.

سریال Ted Lasso در مراسم امی امسال موفق به کسب جایزه‌ی بهترین سریال کمدی سال ۲۰۲۲ شد و جیسون سودیکیس جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش اول مرد در سریال کمدی را دریافت کرد. هنوز تاریخ پخش فصل سوم سریال Ted Lasso اعلام نشده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *