اخبار بازی

دیده شدن بازی Deathloop در فروشگاه ایکس باکس

به‌تازگی تبلیغ بازی Deathloop که به‌صورت انحصاری زمانی برای پلی استیشن 5 عرضه شده بود، در فروشگاه کنسول ایکس باکس دیده شده است.

بازی Deathloop در سال ۲۰۲۱ در دسترس کاربران پی سی و پلی استیشن 5 قرار گرفت. ساخته استودیو بازی‌سازی آرکین از همان ابتدا طبق قرارداد میان سونی و بتسدا قرار بود به مدت یک‌ سال در انحصار کنسول نسل نهمی پلی استیشن قرار بگیرد. از همان لحظه انتشار رسمی اثر، احتمال عرضه این بازی برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس بالا بود. حال در جریان جدیدترین اخبار بازی، پس از پایان مدت‌ زمان یک ساله توافق‌شده میان سونی و بتسدا، آگهی تبلیغات بازی Deathloop روی داشبورد کنسول ایکس باکس ظاهر شده است. شما عزیزان در ادامه می‌توانید تصویر مربوط‌به این امر را مشاهده کنید.

تصویر تبلیغات بازی Deathloop روی کنسول ایکس باکس

بااین‌حال در حال حاضر با انتخاب این آگهی کاربران قادر به پیش خرید این بازی نیستند. به‌نظر می‌رسد این آگهی زودتر از موعد و برنامه‌ریزی درنظر گرفته‌شده، منتشر شده باشد. تا به لحظه نگارش این خبر، سازندگان واکنش رسمی‌ای به این امر نداشته‌اند و هنوز تاریخ دقیق انتشار این بازی برای کنسول‌های ایکس باکس مشخص نیست. از طرفی دیگر احتمال عرضه بازی روی سرویس گیم پس نیز مشخص نبوده و تا زمان اعلام رسمی سازندگان باید منتظر بمانیم.

بازی Deathloop زمانی در دسترس کنسول پلی استیشن 5 قرار گرفت که در آن طرف میدان مایکروسافت در حال پیش‌بردن پروسه خرید شرکت سازنده اثر بود. وقوع این امر تاثیری روی قرارداد انحصاری که میان سونی و بتسدا وجود داشت، نگذاشت و مایکروسافت به مفاد آن احترام گذاشت. با‌این‌حال این شرکت به‌وضوح اعلام کرد که قصد دارد این اثر شوتر تحسین‌شده را در سریع‌ترین زمان ممکن برای پلتفرم‌های خود عرضه کند.

بازی Deathloop شما را در نقش کاراکتری به اسم کلت قرار می‌دهد. این شخصیت در یک حلقه زمانی و در درون جزیره‌ای با نام blackreef به دام افتاده است. کاربران برای فرار از این جزیره باید ۸ شخصیت مختلف را در طول پیش‌برد بازی از بین ببرند.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا این بازی را تجربه‌ کرده‌اید، دیدگاه‌های خود را در مورد جدیدترین اخبار بازی با واران گیم به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *