اخبار بازی

تریلر معرفی ماموریت انحصاری پلی استیشن در بازی Hogwarts Legacy

سونی در جریان رویداد State of Play، با انتشار تریلری از ماموریت انحصاری پلی استیشن در بازی Hogwarts Legacy رونمایی کرد که تجربه‌ای ترسناک به‌نظر می‌رسد.

از چند وقت پیش مشخص شد که بازی Hogwarts Legacy قرار است یک ماموریت انحصاری برای پلی استیشن داشته باشد و در جریان رویداد State of Play بامداد امروز، سونی با انتشار تریلری از این ماموریت رونمایی کرد. The Haunted Hogsmeade Shop نام این ماموریت خواهد بود و آنطور که در تریلر آن مشخص شده، به‌نظر می‌رسد تجربه‌ای با حال و هوای ترسناک و تاریک است. در ادامه می‌توانید تریلر مربوط به این ماموریت را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

The Haunted Hogsmeade Shop بازیکنان را به دهکده هاگزمید خواهد برد؛ جایی که شخصیت کاساندرا میسون پس از اتفاق‌هایی عجیب، قصد فروش مغازه‌اش را دارد. با توجه به توضیحات ارائه‌شده از طرف استودیو آوالانچ، بازیکنان باید راز‌های مربوط به این مغازه و دلیل فروش آن را کشف کنند که آن‌ها را وارد تجربه‌ای ترسناک خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد که پس از تمام کردن این ماموریت، خود این فروشگاه هم در دسترس قرار خواهد گرفت. 

وقایع بازی Hogwarts Legacy صد سال پیش از ورود هری پاتر به هاگوارتز جریان دارند و بازیکنان می‌توانند کاراکتر خودشان را در این بازی بسازند و وارد دنیای جادوگری شوند. این بازی ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۲ منتشر شود ولی انتشار آن تا اوایل سال آینده میلادی و به‌طور دقیق‌تر تا تاریخ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ به‌تعویق افتاد. بازی Hogwarts Legacy علاوه بر پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5، برای کامپیوتر و کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی ایکس باکس هم در این تاریخ منتشر خواهد شد و نسخه سوییچ آن هم تایید شده که البته فعلا تاریخ انتشار مشخصی ندارد. 

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *