اخبار بازی

تاریخ انتشار STALKER 2: Heart of Chornobyl به زمانی نامعلوم موکول شد

تاریخ انتشار STALKER 2: Heart of Chornobyl ظاهرا به زمانی نامعلوم موکول شده‌است. مایکروسافت طی اقدامی با عودت دادن وجه تمامی مشتریانی که اقدام به پیش خرید کردن بازی کرده بودبد، این خبر را اعلام کرد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

برای طرفداران ژانر وحشت بقا و همچنین نقش آفرینی، بدون شک نسخه اول STALKER یکی از خاطره‌ انگیزترین و محبوب‌ترین بازی‌ها است. نسخه دوم این بازی پس از سال‌ها فاصله از عرضه نسخه اول، قرار بود دسامبر سال میلادی جاری روانه بازار شود اما، به دلیل تهاجم روسیه به خاک اوکراین و به تبع آن ایجاد چالش‌های متعدد برای استودیو سازنده، تاریخ انتشار بازی به تعویق افتاد. سازندگان اعلام کردند این بازی در زمانی نامشخص طی سال ۲۰۲۳ میلادی عرضه خواهد شد. ظاهرا حتی این زمان مبهم هم برای سازندگان تعهدی ایجاد کرده که نمی‌توانند به آن پایبند باشند و قصد دارند به طور کلی از اعلام هر گونه زمان، هر چند حدودی خودداری کنند.

به گزارش وبسایت XGP مایکروسافت مشعول عودت دادن وجه تمامی مشتریانی است که اقدام به پیش خرید بازی در فروشگاه Xbox Store کرده‌اند. در کنار وجه یک پیام نیز برای این مشتریان ارسال شده‌است که علت این تصمیم را نامشخص بودن تاریخ انتشار STALKER 2: Heart of Chornobyl بیان کرده است. امکان پیش خرید بازی نیز به طور کلی از صفحه فروشگاه Xbox Store حذف شده است. استودیو GSC Game World، سازنده بازی هنوز به صورت رسمی بیانیه‌ای در این باره صادر نکرده است.

پس از تهاجم روسیه به خاک اوکراین، بخش از مراحل ساخته بازی قرار بود در جمهوری چک طی شود و از این طریق روند ساخت بازی سریع‌تر پیش برود اما، ظاهرا حتی این تصمیم نیز مانع از تاخیر طولانی مدت آن نشده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *