اخبار بازی

رده بندی Judgment و Lost Judgment برای کامپیوتر

به نظر می‌رسد که در آینده‌ کاربرهای کامپیوتر هم می‌توانند به تجربه‌ی بازی‌های Judgment و Lost Judgment روی پلتفرم خود بپردازند.

با نزدیک شدن به مراسم توکیو گیم شو ۲۰۲۲، ظاهرا سگا قصد دارد تا انتشار دو بازی Judgment و Lost Judgment را برای پلتفرم PC به‌صورت رسمی اعلام کند. به‌تازگی ESRB هر دو بازی را برای کامپیوتر رده‌بندی سنی کرد و این می‌تواند به‌نوعی تاییدی بر انتشار آثار نام‌برده روی پی سی باشد. جاجمنت و لاست جاجمنت، اسپین-آف‌های مجموعه بازی یاکوزا و محصول استودیو Ryu Ga Gotoku هستند.

سال گذشته گزارش‌هایی از مشکلات بین سگا و آژانس استعدادیابی Johnny and Associates منتشر شد. این آژانس متعلق به تاکویا کیمورا، صداپیشه‌ی قهرمان بازی (تاکایوکی یاگامی) است. ظاهرا سگا مشتاق به انتشار Judgment روی کامپیوتر بود، اما مخالفت آژانس در آن زمان باعث شد تا درنهایت شاهد انتشار این بازی روی پی‌سی نباشیم.

بااین‌حال موارد گفته‌شده تنها اطلاعاتی است که توسط یک اینسایدر به‌دست طرفدارها رسید و هیچ یک از شرکت‌ها این موضوع را تایید نکرده‌اند. با تمامی این تفاسیر، شاید به‌زودی کاربران پلتفرم پی‌سی بتوانند به تجربه‌ی این دو بازی بپردازند. در حقیقت ممکن است که حتی اگر قبلا اختلافی در این رابطه وجود داشت، سگا موفق به برطرف کردن آن شده باشد.

بازی Judgment برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، آمازون لونا و گوگل استادیا دردسترس است. در همین حین گیمرهای کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی مایکروسافت و سونی به‌علاوه‌ی کاربرهای پلتفرم آمازون لونا هم می‌توانند به تجربه‌ی Lost Judgment بپردازند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *