اخبار بازی

همکاری EA و Koei Tecmo با هدف ساختن رقیبی برای Monster Hunter

دو شرکت EA و Koei Tecmo در اعلامیه‌ای از همکاری با یکدیگر به‌منظور ساخت یک بازی بزرگ خبر دادند.

دیروز دو شرکت EA و Koei Tecmo از همکاری با یکدیگر خبر دادند. حاصل این همکاری بازی بزرگ بعدی در سبک شکار هیولا خواهد بود که با سری Monster Hunter رقابت خواهد کرد. نام این بازی هنوز مشخص نیست.

در بیانیه‌ی مطبوعاتی منتشرشده شاهد این اطلاعیه هستیم: «این IP اورجینال یک تجربه‌ی AAA واقعی خواهد بود که در فضای فانتزی ژاپن فئودال جریان خواهد داشت. تا پایان این ماه اطلاعات بیشتری از این بازی جدید منتشر خواهد شد».

به نظر می‌رسد معرفی کردن بازی‌ها بدون نام و عنوان دارد به یک رسم تبدیل می‌شود؛ به‌خصوص بعد از معرفی شدن بازی مارولی امی هنیگ که در جریان رویداد بازی‌های دیزنی و مارول شاهد اولین تریلر این اثر بودیم، اما هنوز نام آن را نمی‌دانیم.

به‌احتمال زیاد وظیفه‌ی توسعه‌ی این بازی کاملا یا غالبا برعهده‌ی استودیو Omega Force از شرکت ناشر Koei Tecmo خواهد بود. طرفدارهای مجموعه بازی‌های Dynasty Warriors و بازی‌های سبک موسو می‌دانند که این به چه معنی است. اگر Hyrule Warriors: Age of Calamity یا Fire Emblem Warriors: Three Hopes را تجربه کرده باشید، کاملا با سبک بازی‌های استودیو اُمگا فورس آشنایی دارید.

مبارزات بازی Hyrule Warriors Age of Calamity

این بازی اولین اثر ساخته شده توسط اُمگا فورس و منتشرشده توسط کوئی تکمو در سبک شکار هیولا نخواهد بود. این دو قبلا بازی‌های Toukiden: the Age of Demons و Toukiden 2 را با همکاری یکدیگر ساخته‌اند. اگر می‌خواهید بدانید که چه توسعه‌دهندگانی پشت بازی بزرگ جدید در سبک شکار هیولا هستند، می‌توانید این دو بازی را هم‌اکنون روی PS4 تجربه کنید.

سری بازی توکیدن ابتدا در انحصار پلتفرم‌های PSP و PS Vita بود، اما با عرضه‌ی نسخه‌ی کیوامی، به‌معنی «نهایی» در زبان ژاپنی، حالا در دسترس کاربران PS4 قرار دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *