اخبار بازی

تجربه بخش اصلی بازی Forspoken بین ۳۰ تا ۴۰ ساعت زمان خواهد برد

به‌تازگی استودیو Luminous Productions اعلام کرد بازیکنان برای تجربه‌ی داستان اصلی Forspoken به زمانی بین ۳۰ تا ۴۰ ساعت نیاز خواهند داشت.

اخیرا استودیوی بازی‌سازی لومینوس پروداکشنز جزئیات و نمایش‌های مختلفی را از بازی Forspoken، اثر جدید جهان-باز و نقش‌آفرینی خود منتشر کرد که در آن‌ها به گیم‌پلی مبارزات، سیستم شخصی‌سازی و موارد دیگر پرداخته است. حال تاکشی ترادا، یکی از کارگردان‌های بازی Forspoken در مصاحبه با مجله‌ی اسپانیایی 3djuegos تایید کرده است که داستان اصلی بازی بین ۳۰ تا ۴۰ ساعت از گیم‌پلی را در بر می‌گیرد.

باتوجه‌به این گفته‌ی تاردا، به نظر می‌رسد داستان اصلی بازی Forspoken طولانی خواهد بود و کامل کردن آن به زمان زیادی نیاز دارد. بااین‌حال تاردا به محتوای پایان بازی اشاره کرد و قول داد که بسیار رضایت‌بخش باشد. این محتوا شامل مأموریت‌های جانبی، دانجن‌ها و موارد دیگر خواهد بود.

درحالی‌که به نظر می‌رسد بازی Forspoken از مأموریت‌های اصلی و محتوای فرعی پرشمار برخوردار است، اما لومینوس پروداکشنز تاکنون تنها به نمایش یک مأموریت اصلی در تریلر گیم‌پلی بازی پرداخته است. در این تریلر گیم‌پلی مبارزات، کاوش در دنیای بازی با حرکات جادویی پارکور، منابع مانا برای جمع‌آوری و بازکردن طلسم‌های جدید و برج‌های Belfry را که نشان‌دهنده‌ی برخی از نقاط مهم نزدیک هستند، مشاهده کردیم. همین‌طور نگاهی به کمپ‌های Pilgrim’s Refuges داریم که مناسب استراحت هستند.

بازی Forspoken قرار است در تاریخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ (۲۴ ژانویه ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و پی سی عرضه شود. اسکوئر انیکس در رویداد Tokyo Game Show که از ۲۴ شهریور (۱۵ سپتامبر) امسال به مدت سه روز برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد. در توکیو گیم شو ۲۰۲۲ شاهد انتشار جزئیات بیشتری از بازی Forspoken خواهیم بود.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی Forspoken چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *