اخبار بازی

شایعه: بازی سازان و ناشران ژاپنی محوریت رویداد جدید State of Play هستند

به گفته اینسایدر معروف، آقای تام هندرسون (Tom Henderson) بازی سازان و ناشران ژاپنی محوریت رویداد جدید State of Play هستند و بعید است نمایشی از بازی‌های God of War Ragnarok ،Spider-Man 2 یا Wolverine را شاهد باشیم. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

مطابق رویدادهای پیشین، از ماه‌ها قبل اینسایدرها و رسانه‌ها خبر از برگذاری رویداد جدید سونی در ماه سپتامبر می‌دادند و بالاخره این کمپانی ساعاتی قبل اعلام کرد قصد دارد جدیدترین قسمت رویداد انحصاری خود موسوم به State of Play را بامداد روز چهارشنبه، ساعت ۲:۳۰ به وقت تهران (۳pm PST) برگذار کند. ناشر از ارائه جزئیات بیشتر درباره محتوای این رویداد و نمایش‌های حاضر در آن خودداری کرد. اینسایدر معروف، آقای تام هندرسون (Tom Henderson) در توئیت اخیر خود اقدام به افشای برخی از برنامه‌های سونی برای این رویداد کرد که ممکن است برای طرفداران بازی‌های فرست پارتی غربی پلی استیشن چندان خوشایند نباشد.

هندرسون در توئیت خود اعلام کرد با توجه به اینکه رویداد Tokyo Games Show نزدیک است و این رویداد به نحوه مختص بازی سازان و ناشران ژاپنی است، سونی نیز قصد دارد رویداد جدید State of Play را به شرکا شرقی خود اختصاص دهد. بنابراین خبری از نمایش جدید بازی‌های استودیوهای غربی زیر مجموعه سونی مانند God of War Ragnarok ،Spider-Man 2 یا Wolverine نخواهد بود. سونی اعلام نکرده کدام کمپانی‌های بازی سازی یا کدام ناشران در این رویداد حاضر هستند. مدت رویداد ۲۰ دقیقه است و ده بازی قرار است در آن به نمایش درآیند.

این بازی‌ها هر سه پلتفرم اصلی پلی استیشن را شامل می‌شود و پلتفرم مقصد بازی‌های حاضر در State of Play، پلی استیشن ۴، پلی استیشن۵ و PSVR 2 هستند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *