اخبار بازی

جدایی مؤسس ۳۴۳ اینداستریز از استودیو پس از ۱۵ سال

بانی راس، مؤسس و رئیس 343Industries اعلام کرد که استودیو سازنده‌ی سری بازی‌های هیلو را برای رسیدگی به یک مشکل پزشکی خانوادگی ترک می‌کند.

استودیو ۳۴۳ اینداستریز، سازنده‌ی سری بازی‌های Halo مشغول انجام تغییرات بزرگی در ساختار مدیریت است. با استناد به تازه‌ترین اخبار بازی، بانی راس، رئیس و مؤسس 343Industries اعلام کرد که پس از ۱۵ سال فعالیت تصمیم به ترک این استودیو گرفته است. او اخیرا با انتشار یک توئیت تازه گفت که مشغول رسیدگی به یک مشکل پزشکی در خانواده است.

بانی راس در این‌باره اظهار داشت: «به‌شدت به کاری که همه در استودیو ۳۴۳ اینداستریز برای بازی Halo Infinite، بازی Master Chief Collection، سریال هیلو و موارد دیگر انجام دادند، افتخار می‌کنم. خدمت درکنار این تیم در طول ۱۵ سال گذشته و حضور در دنیایی که دوستش دارم، باعث افتخارم بود». همان‌طور که رسانه‌ی ویندوز سنترال گزارش داد، پیر هینتز، رئیس بخش تولید بلافاصله جای بانی راس را به‌عنوان رئیس استودیو 343Industries می‌گیرد.

استودیو ۳۴۳ اینداستریز اخیرا از گسترش فصل دوم بازی Halo Infinite به یک دوره‌ی ۶ ماهه خبر داد و گفت که اکنون طرفدارها باید در ماه مارس ۲۰۲۳ منتظر عرضه‌ی فصل سوم باشند. با اینکه برنامه‌ی عرضه‌ی کو-آپ اسپلیت‌اسکرین لغو شد، اما به‌روزرسانی زمستانی بازی نهایتا حالت پرطرفدار Forge را در قالب بتا در دسترس قرار می‌دهد. اوایل سال جاری، شایعه‌ای مبنی‌بر توسعه‌ی یک بازی هیلو معرفی‌نشده توسط استودیو 343Industries منتشر شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *