اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom با انتشار تریلر جدید

نینتندو اعلام کرد که دنباله بازی Breath of the Wild با نام The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

دقایقی پیش و در جریان نینتندو دایرکت جدید، رسما اعلام شد که The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom نام رسمی دنباله بازی Legend of Zelda: Breath of the Wild است و این بازی در تاریخ ۱۲ می ۲۰۲۳ (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

هنوز اطلاعات جدیدتری از داستان یا گیم‌پلی بازی منتشر نشده است، اما طبق اطلاعات قبلی می‌دانیم که این بازی دنباله مستقیمی برای بازی Legend of Zelda: Breath of the Wild خواهد بود. ایجی آنوما تهیه‌کننده بازی می‌گوید The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom بازیکنان را به یک ماجراجویی فراتر از آسمان‌های سرزمین هایرول خواهد برد. شما می‌توانید تریلر جدید این بازی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پیش از این قرار بود دنباله‌ی Legend of Zelda: Breath of the Wild تا پایان سال ۲۰۲۲ منتشر شود، اما سازندگان بازی تصمیم گرفتند تا برای بالا بردن کیفیت محصول نهایی، عرضه آن را تا نیمه اول ۲۰۲۳ به‌تعویق بیندازند. هنوز تاریخ آغاز پیش‌فروش رسمی این بازی در فروشگاه اعلام نشده است، اما می‌توانیم انتظار نمایش‌ گیم‌پلی بازی را در ماه‌های آینده داشته باشیم. همچنین در ادامه می‌توانید تصویر هنری جدید بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom را مشاهده کنید:

کی آرت بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

نظر شما کاربران واران گیم در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *