اخبار بازی

عرضه انحصاری Valiant Hearts 2 و Assassin’s Creed جدید در نتفلیکس

سه بازی Valiant Hearts 2، Mighty Qeust 2 و Assassin’s Creed جدید به‌صورت انحصاری در نتفلیکس برای اندروید و iOS منتشر خواهند شد.

در جریان رویداد یوبیسافت فوروارد، این ناشر فرانسوی اعلام کرد در پی قراردادی که با نتفلیکس دارد، سه بازی جدید را روی این سرویس استریم عرضه خواهد کرد. این سه بازی Valiant Hearts 2، Mighty Qeust 2 و بازی موبایلی جدید و اورجینال Assassin’s Creed خواهند بود که به‌صورت انحصاری روی این پلتفرم عرضه خواهند شد.

نتفلیکس گیمینگ

اولین بازی Valiant Hearts 2 است که دنباله بازی Valiant Hearts: The Great War است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شده بود. این اثر توسط تیم توسعه‌ی نسخه‌ی اول توسعه می‌یابد.

بازی دوم، Mighty Quest 2 است که به نظر می‌رسد دنباله‌ی بازی Mighty Qeust for Epic Loot باشد. این بازی اکشن نقش‌آفرینی رایگان که در سال ۲۰۱۵ برای کامپیوتر منتشر شده است، شامل گشت‌وگذار در سیاه‌چال‌ها، ساخت قلعه و حمله کردن به سایر بازیکنان بود. پشتیبانی از این بازی در اکتبر ۲۰۱۶ به پایان رسید؛ اما در سال ۲۰۱۹ نسخه‌ای مخصوص پلتفرم‌های اندروید و iOS دریافت کرد.

بازی سوم نسخه‌ای جدید از Assassin’s Creed است. پیش از این اعلام شده بود که سریال لایو اکشن جدیدی هم از این مجموعه برای نتفلیکس منتشر خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا این بازی جدید همان پروژه Jade است که وقایع آن در چین جریان خواهد داشت یا اثری معرفی نشده است.

هر سه این بازی‌ها فاقد تبلیغات و خریدهای درون‌برنامه‌ای خواهند بود. اطلاعات بیشتری درباره‌ی این بازی‌ها منتشر نشده است و باید در ماه‌های آتی منتظر نمایش گیم‌پلی این آثار باشیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *