اخبار بازی

اطلاعات جدید بازی God of War Ragnarok منتشر شد

اعضای استودیو سانتا مونیکا اخیرا با رسانه Game Informer مصاحبه‌ای داشتند و در آن اطلاعات جدید بازی God of War Ragnarok را با مخاطبان به اشتراک گذاشتند. بیشتر این اطلاعات مربوط به گیم‌پلی بازی و به صورت دقیق‌تر بخش مبارزات بازی بود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

زمان زیادی تا انتشار بازی جدید استودیو سانتا مونیکا باقی نمانده است و هر چند تاریخ انتشار بازی بسیار نزدیک است، از آخرین باری که نمایشی از گیم‌پلی بازی شاهد بودیم یا سازندگان اطلاعات جدیدی درباره بازی منتشر کردند، زمان نسبتا زیادی می‌گذرد. البته قرار است بزودی این شرایط تغییر کند زیرا رسانه گیم اینفورمر اعلام کرد قرار است تجارب خود از تجربه نسخه دمو این بازی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد اما، پیش از آن مصاحبه‌ای با اعضای تیم سازنده داشته و از آن‌ها خواسته درباره جنبه‌های مختلف بازی توضیحاتی ارائه کنند.

آقای Mihir Sheth، طراح ارشد سیستم مبارزات بازی می‌گوید در رگناروک ابزار و امکانات به مراتب بیشتری از نسخه قبل در اختیار مخاطبان است تا به نحوی که خود علاقه دارند در بازی پیشروی کنند:

این فلسفه بازی سازی ما است که سال‌ها است بر استودیو حاکم است. کریتوس از اینکه قتل‌های خلاقانه و خاص داشته باشد، لذت می‌برد. تلاش کردیم تا سیستمی را طراحی کنیم که محاطب را تشویق می‌کند از خلاق باشد، روش‌های مختلف را انتخاب کند و از تجربه خود لذت ببرد. ما به سیستم مبارزه نسخه قبلی نگاه کردیم و با خود گفتیم هنوز می‌شود ابزارهای جدیدی را به مخاطب ارائه کرد تا استراتژی‌های مختلف را در پیش بگیرد.

یکی از ویژگی‌های جدید گیم‌پلی بازی که در اطلاعات جدید بازی God of War Ragnarok فاش شد، مربوط به Signature Move است که برای هر دو سلاح کریتوس (تبر لوایتان و شمشیرهای Chaos) طراحی شده‌است. در سیستم جدید مخاطب می‌تواند با فشردن دکمه مثلث تبر خود را به نیور یخ یا شمشیرها را به نیرو آتش مزین کند و بدین ترتیب آسیب بیشتری را با هر ضربه به دشمنان وارد کند. در بازی این ویژگی برای تبر Frost Awaken و برای شمشیرها Whiplash نام دارد.

سپرها بخش دیگر ابزار کریتوس هستند که دستخوش تغییرات شده‌‌اند. یکی از این سپرها، Dauntless نام دارد که به مخاطب این امکان را می‌دهد بعد از یک Parry موفق، سپر را به زمین بکوبد و دشمنان را برای مدتی فلج کند.

در درجات سختی بالاتر دشمنان تهاجمی‌تر هستند و حملات آن‌ها مرگبارتر خواهد بود. البته درجه‌ها سختی پایین نیز به نوبه خود چالش برانگیز خواهند بود. با پیشروی در داستان بازی مکان‌هایی که پیشتر مخاطب از آن‌ها عبور کرد، با دشمنان‌ قوی‌تر و خطرناک‌تر جایگزین می‌شوند.

گاد آو وار رگناروک ۱۸ام آبان ماه (نهم نوامبر) برای PS4 و PS5 منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *