اخبار بازی

رونمایی از محتوای نسخه‌ی دیلاکس و کالکتور Assassin’s Creed Mirage

شرکت یوبیسافت اعلام کرد که نسخه‌های Deluxe Edition و Collector’s Edition بازی Assassin’s Creed Mirage شامل چه محتویاتی خواهند بود.

بازی Assassin’s Creed Mirage در مقایسه با بازی‌های اخیر و آتی مجموعه‌ی اساسینز کرید، بازی کوچک‌تری خواهد بود که این مقیاس کوچک در نحوه‌ی قیمت‌گذاری آن نیز کرد می‌یابد. با اینکه نسخه‌ی استاندارد این بازی با برچسب قیمتی ۴۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود، اما شرکت یوبیسافت از نسخه‌های گران‌تر آن نیز رونمایی به‌عمل آورده است. این نسخه‌ها مناسب کسانی خواهد بود که می‌خواهند در ازای پرداخت پول بیشتر صاحب اقلام بیشتری شوند.

نسخه‌ی دیلاکس بازی Assassin’s Creed Mirage با قیمت ۵۹.۹۹ دلار روانه‌ی بازار می‌شود و درکنار یک نسخه از بازی، شامل یک آرت‌بوک دیجیتالی، موسیقی متن بازی و آیتم‌های تزئینی الهام‌گرفته از سری بازی Prince of Persia شامل پوسته‌هایی برای بسیم، عقاب این کاراکتر یعنی انکیدو، مرکب، اسلحه و موارد دیگری است.

طرفدارها می‌توانند نسخه‌ی کالکتور بازی Assassin’s Creed Mirage را با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار تهیه کنند. نسخه‌ی Collector’s Case علاوه‌بر محتویات نسخه‌ی دیلاکس شامل مجسمه‌ی بسیم، نسخه‌ی فیزیکی موسیقی متن بازی، نقشه، سنجاق سینه‌ی کلکسیونی و محفظه‌ی فلزی (Steelbook Case) با طرح انتخابی طرفدارها خواهد بود.

نسخه‌ی کالکتور بازی Assassin’s Creed Mirage

شرکت یوبیسافت تأیید کرد که با پیش خرید بازی Assassin’s Creed Mirage می‌توان مأموریت The Forty Thieves (چهل دزد) را دریافت کرد. این مأموریت پیش از معرفی رسمی بازی فاش شده بود. با اینکه زمان دقیق انتشار اساسینز کرید میراژ مشخص نیست، اما این بازی در سال ۲۰۱۳ برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر، گوگل استیدیا و آمازون لونا عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *