اخبار بازی

تولید Assassin’s Creed چندنفره آنلاین توسط سازندگان For Honor و رینبو سیکس

معاون اجرایی برند اساسینز کرید در تازه‌ترین مصاحبه‌ی خود از تولید یک بازی چند نفره‌ی آنلاین از این مجموعه‌ به‌دست خالقان For Honor و Rainbow Six Siege صحبت کرده است.

در جریان آخرین اخبار بازی، مارک الکسیس کوته (Marc-Alexis Côté)‌ که نایب رئیس و تهیه‌کننده‌ی اجرایی برند Assassin’s Creed به‌شمار می‌رود، طی مصاحبه‌ی جدید خود با بلاگ VGC از تولید یک Assassin’s Creed چندنفره‌ی آنلاین به‌دست خالقان For Honor و Rainbow Six Siege صحبت کرد؛ اثری که فعلا با نام Assassin’s Creed Invictus شناخته می‌شود. در صحبت‌های کوته چنین می‌خوانیم:

«علت اینکه به‌دنبال ساخت یک اساسینز کرید کاملا آنلاین و چندنفره هستیم، این است که احساس می‌کنم این مجموعه به‌شکل‌ها و کانال‌های مختلفی انشعاب پیدا می‌کند. ما تنها تکه‌ای از کارهایی را دیده‌ایم که می‌توانیم با Animus (یک دستگاه بسیار مهم در داستان سری) و مجموعه‌ی AC انجام بدهیم. البته که قبلا هم تولید حالت آنلاینِ چندنفره برای سری را امتحان کردیم، اما آن حالت‌ها، به‌اندازه‌ای که در نظر داریم قابل دسترسی نبودند.

سؤال اینجا است که چطور آن حالت‌های چندنفره‌ی آنلاین را گسترش بدهیم؟ [چه‌طور کاری کنیم] که دردسترس‌تر از همیشه باشد و در سطح گسترده‌ای از بازار فروش ویدیوگیم نیز فعالیت کند؟ درکنار این موارد، ما از دانشی که طی ساخت آثاری همچون For Honor و Rainbow Six Siege به‌دست آوردیم، استفاده می‌کنیم تا از دل مجموعه‌ی اساسینز کرید، تجربه‌های چندنفره‌ی آنلاین سرگرم‌کننده را به‌مخاطب ارائه کنیم».

گفتنی است که تعداد بسیار زیادی از افرادی که پیش‌تر با For Honor و Rainbow Six Siege توانستند عملکردی بسیار موفقیت‌آمیز در بازار محصولات لایو-سرویس را به‌دست بیاورند، حالا مشغول ساخت بازی کاملا چندنفره و آنلاین Assassin’s Creed Invictus هستند. این بازی نیز درکنار پروژه Hexe و پروژه Red، ازطریق پلتفرم Infinity به‌طرفداران سری اساسینز کرید عرضه خواهد شد و به‌نظر تا موعد انتشار آن، زمان بسیار زیادی باقی مانده است.

شرکت یوبیسافت همان‌طور که با Assassin’s Creed: Mirage برای بازگشت به‌ریشه‌های این مجموعه دورخیز کرد، با پروژه‌ی Red می‌خواهد ساختار نقش‌آفرینی (RPG) سری جدید AC را حفظ کند، با HEXE اثری متفاوت را بسازد و با Assassin’s Creed Invictus به شکل جدی این مجموعه را وارد محصولات چندنفره‌ی آنلاین خواهد کرد؛ تا به‌شکلی گسترده بتواند تمام جنبه‌ها و سلیقه‌های موجود در بازار را تأمین کند.

نظر شما چیست؟ دوست دارید چه جنس از تجربه‌ی چندنفره‌ی آنلاین را در Assassin’s Creed Invictus به‌دست بیاورید؟ دیدگاهتان را برای واران گیم بنویسید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *